Wyniki wyszukiwania dla tagu - d-ad
ilość wyników: 7
Neutralność marek zaczyna oznaczać nijakość reklama

Dziś neutralność marek oznacza ich nijakość. Im szybciej marki staną się bardziej ludzkie, czyli podejmą konkretne działania po stronie wartości, które wyznają, tym szybciej wygrają. Oto przegląd najciekawszych kampanii z tegorocznego konkursu D&AD.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" zdobywa nagrodę na D&AD Impact reklama

To nowa nagroda przyznawana przez D&AD i "Advertising Week".

Czytaj więcej
Michał Sęk i Tomasz Bujok dyrektorami kreatywnymi w 180heartbeats + Jung v. Matt reklama

Wcześniej pracowali w Saatchi & Saatchi IS.

Czytaj więcej
Wojciech Kowalik i Mateus Cerqueira w FCB Chicago reklama

Wcześniej pracowali w Ogilvy & Mather.

Czytaj więcej
Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD reklama

Nagrodę odebrała również agencja Walk.

Czytaj więcej
Agencja Walk na shortliście D&AD reklama

Od 1999 roku agencje z Polski zostały nagrodzone w tym prestiżowym konkursie kreatywnym pięć razy.

Czytaj więcej
Mikołaj Sadowski: "Kampania, z której jestem najbardziej dumny jeszcze nie powstała." reklama

Chief creative officer & partner, 180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada na nasze pytania.

Czytaj więcej