Wyniki wyszukiwania dla tagu - d-ad
ilość wyników: 7
ilość wyników: 7
Dziś neutralność marek oznacza ich nijakość. Im szybciej marki staną się bardziej ludzkie, czyli podejmą konkretne działania po stronie wartości, które wyznają, tym szybciej wygrają. Oto przegląd najciekawszych kampanii z tegorocznego konkursu D&AD.
Czytaj więcejTo nowa nagroda przyznawana przez D&AD i "Advertising Week".
Czytaj więcejWcześniej pracowali w Saatchi & Saatchi IS.
Czytaj więcejWcześniej pracowali w Ogilvy & Mather.
Czytaj więcejNagrodę odebrała również agencja Walk.
Czytaj więcejOd 1999 roku agencje z Polski zostały nagrodzone w tym prestiżowym konkursie kreatywnym pięć razy.
Czytaj więcejChief creative officer & partner, 180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada na nasze pytania.
Czytaj więcej