ilość wyników: 6
Animacja 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym - na ekranach w centrum Warszawy ruszyła innowacyjna akcja informacyjna.
Czytaj więcejPołączy dotychczasowe obowiązki z nową rolą dyrektora operacyjnego.
Czytaj więcejNagroda przyznawana jest za kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz nowe rozwiązania w obszarze DOOH.
Czytaj więcejPrecyzyjny dobór grupy odbiorców, big data, real-time marketing, dopasowanie treści do lokalizacji, interakcja, retargeting. Kolejna reklama digitalowa? Nie! To możliwości digital out-of-home (DOOH), drugiego po internecie najszybciej rozwijającego się medium reklamowego na świecie.
Czytaj więcejObraz reklamy przedstawiony w takich filmach jak "Raport mniejszości", "Łowca androidów" czy "Powrót do przeszłości 2" nie jest już wymysłem scenarzystów. To rzeczywistość, która otacza nas na co dzień - przekonuje Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji w Screen Network.
Czytaj więcejKlasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.
Czytaj więcej