Wyniki wyszukiwania dla tagu - daniel-szulc
ilość wyników: 6
Jak przy pomocy analizy danych walczyć z utratą klientów? we-love-data-so-let-s-date

Model predykcyjny pomaga zidentyfikować najważniejsze czynniki wpływające na zagrożenie odejściem klienta - dowodzi Daniel Szulc, head of Data Science Logic.

Czytaj więcej
Zysk czy strata? Ocena efektywności promocji przy pomocy data science we-love-data-so-let-s-date

Precyzyjne modele promocji pozwalają na dokładne oszacowanie poszczególnych efektów, wierną symulację alternatywnych scenariuszy i optymalizację nie tylko pojedynczych kampanii promocyjnych, ale całego ich kalendarza - pisze Daniel Szulc, Head of Data Science Logic.

Czytaj więcej
Jak zmierzyć doświadczenie klienta w erze Sztucznej Inteligencji? we-love-data-so-let-s-date

Kluczem do sukcesu w biznesie AI jest zrozumienie mechanizmów zachodzących w umysłach klientów i zaprojektowanie procesu zakupowego zgodnie z ich preferencjami.

Czytaj więcej
Jak rozwijać sieć sprzedaży z pomocą data science we-love-data-so-let-s-date

Decyzje o poszerzaniu sieci sprzedaży wiążą się z dużym ryzykiem. Dziś pokażemy, w jaki sposób data science w połączeniu z danymi geoprzestrzennymi może pomóc w jego ograniczeniu.

Czytaj więcej
Jak dzięki data science osiągnęliśmy o 30% lepszy wynik sprzedaży? we-love-data-so-let-s-date

Możliwe jest zbudowanie modelu, który będzie przewidywał nie tyle samą skłonność do zakupu, co zmianę tej skłonności pod wpływem komunikacji - pisze Daniel Szulc, Head of Data Science Logic.

Czytaj więcej
Dane z NPS - skuteczne narzędzie do optymalizacji komunikacji marketingowej we-love-data-so-let-s-date

Analizy przeprowadzone na polskim rynku pokazują związek między oceną NPS (Net Promoter Score) konsumenta a jego zachowaniami zakupowymi, a nawet skłonnościami do wchodzenia w interakcje z marką. Jedną z takich analiz chcemy przybliżyć w dzisiejszej odsłonie cyklu "We love data, so let’s date".

Czytaj więcej