ilość wyników: 16
Poniższym tekstem chcemy Państwa zaprosić do nowego cyklu artykułów poświęconych możliwościom analitycznym i pozyskiwaniu danych ze środowiska e-commerce.
Czytaj więcejWspółczesny marketer musi stać się głównym narratorem angażującej opowieści o marce. Powinna się ona kończyć jak największą satysfakcją konsumenta - wyrażoną w lojalności i skłonności do poleceń marki innym - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcejZnane i lubiane produkty, z wieloletnią obecnością na rynku. Rozpoznawalne marki i zdawałoby się regularna cena… No właśnie - w naszym sklepie jest regularna, ale jak przebić się jako nowy retailer przez długą listę popularnych już aukcji, kiedy inni sprzedawcy ceny te zaniżają?
Czytaj więcejPrecyzyjne modele promocji pozwalają na dokładne oszacowanie poszczególnych efektów, wierną symulację alternatywnych scenariuszy i optymalizację nie tylko pojedynczych kampanii promocyjnych, ale całego ich kalendarza - pisze Daniel Szulc, Head of Data Science Logic.
Czytaj więcejPrzy projektowaniu aplikacji warto wziąć pod uwagę, jakie dane będziemy chcieli zbierać i w jakim celu - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcejKluczem do sukcesu w biznesie AI jest zrozumienie mechanizmów zachodzących w umysłach klientów i zaprojektowanie procesu zakupowego zgodnie z ich preferencjami.
Czytaj więcejDecyzje o poszerzaniu sieci sprzedaży wiążą się z dużym ryzykiem. Dziś pokażemy, w jaki sposób data science w połączeniu z danymi geoprzestrzennymi może pomóc w jego ograniczeniu.
Czytaj więcejSegmentacji nie da się po prostu "wykryć": trzeba ją stale badać, aby móc określać jej stabilność i długotrwałe trendy. Czym jest segmentacja i po co ją robić - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcejRok 2020 był przełomowy na rynku e-commerce, a do wygranych należała branża spożywcza. Eksperci PwC szacują, że sprzedaż żywności będzie rosła najszybciej także w kolejnych latach. Dla wielu podmiotów może być to wielka szansa. Jakich błędów unikać, aby stawiając pierwsze kroki uniknąć falstartu?
Czytaj więcejPrzemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, partnerzy zarządzający w Loyalty Point, piszą o Raporcie Otwarcia - autorskiej metodyce równie skutecznej zarówno w przypadku podmiotów, które posiadają już program lojalnościowy, jak i tych które nad jego wdrożeniem dopiero się zastanawiają.
Czytaj więcej