Wyniki wyszukiwania dla tagu - dawid-kazmierczak
ilość wyników: 9
Kim będzie konsument za kilka lat, czyli Next Day Summit 2020 [wideo] marketing

Pierwsza ogólnopolska edycja konferencji - w całości online - już za kilka dni, 29 września, start o godz. 10.

Czytaj więcej
Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt reklama

Wcześniej przez trzy lata w McCann Worldgroup odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Czytaj więcej
Dobrze wiesz. Możesz obstawiać - ocena spotu [wideo] reklama

Monika Witoń, PR manager Dentsu Aegis Network Polska i Dawid Kaźmierczak, associate digital director McCann Worldgroup oceniają spot zakładów bukmacherskich STS.

Czytaj więcej
Doświadczam, więc kupuję marketing

Codzienna komunikacja marek w kanałach social media ma sprawiać, abyśmy kolejno: polubili, podglądali, skomentowali, zareagowali, poshare’owali, zainspirowali, a w wielkim finale tego romansu konsumenta z postem - kupili dany produkt/usługę.

Czytaj więcej
Sztuczna inteligencja, z którą warto rozmawiać [wideo] reklama

Sztuczna inteligencja w technologii pomaga nam zamówić pizzę, przebiec upragnione pierwsze 5 km czy zaparkować równolegle. A jak może pomóc skutecznie reklamować oferty i produkty naszych klientów?

Czytaj więcej
Dawid Kaźmierczak awansuje w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora reklama

Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.

Czytaj więcej
Customer experience to największe wyzwanie marketing

Dawid Kaźmierczak, growth supervisor w McCann Worldgroup rozmawia z Martą Życińską, vice president marketing & communications, CEE w Mastercard podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018.

Czytaj więcej
Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2017 reklama

Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.

Czytaj więcej
Siedem powodów, dla których nie warto startować w konkursach kreatywnych reklama

Ruszają zgłoszenia do kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. Dawid Kaźmierczak, growth supervisor McCann WorldGroup, przedstawia siedem powodów, dla których nie warto startować w konkursach kreatywnych.

Czytaj więcej