ilość wyników: 15
Na Golden Drum wróciłem po pięciu latach. Poprzednio byłem tam w roli digital directora McCann - sieci, która zdominowała ten festiwal. W tym roku byłem w roli właściciela Polotu, kreatywnej agencji digital. Ta zmiana perspektywy dużo mi dała - pisze Dawid Kaźmierczak.
Czytaj więcejO nowej agencji Polot rozmawiamy z jej założycielem i chief content officerem Dawidem Kaźmierczakiem oraz z Tomaszem Misiukiewiczem i Igorem Zajdą z Przestrzeni.
Czytaj więcejTendencja do podziałów i konfliktów nie jest wyłącznie naszą cechą. Według raportu Pew Research Center, uznanego ośrodka badawczego z Waszyngtonu, polaryzacja poglądów poszła tak daleko, że ludzie nie zgadzają się już nawet co do podstawowych faktów. W 2021 r. nie dla każdego Ziemia była okrągła...
Czytaj więcej- Aby tworzyć treści w inny sposób niż "tradycyjną" reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem - mówi Kaźmierczak.
Czytaj więcejDawid Kaźmierczak odchodzi z agencji.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejPierwsza ogólnopolska edycja konferencji - w całości online - już za kilka dni, 29 września, start o godz. 10.
Czytaj więcejWcześniej przez trzy lata w McCann Worldgroup odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.
Czytaj więcejMonika Witoń, PR manager Dentsu Aegis Network Polska i Dawid Kaźmierczak, associate digital director McCann Worldgroup oceniają spot zakładów bukmacherskich STS.
Czytaj więcejCodzienna komunikacja marek w kanałach social media ma sprawiać, abyśmy kolejno: polubili, podglądali, skomentowali, zareagowali, poshare’owali, zainspirowali, a w wielkim finale tego romansu konsumenta z postem - kupili dany produkt/usługę.
Czytaj więcej