Wyniki wyszukiwania dla tagu - ddb-warszawa
ilość wyników: 21

Daniel Jaroszek i Jakub Blank na shortliście Shots Awards reklama

Daniel Jaroszek i Jakub Blank na shortliście Shots Awards

Nominowani są w kategorii New Director Of The Year.

Czytaj więcej
"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo] reklama

"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo]

W nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.

Czytaj więcej
Anna Koszur współzarządzającą Scholz & Friends Warszawa reklama

Anna Koszur współzarządzającą Scholz & Friends Warszawa

Wcześniej zajmowała się m.in. projektami związanymi z tworzeniem i pozycjonowaniem marek.

Czytaj więcej
Michał Kazimierczak partnerem w Heart & Brain reklama

Michał Kazimierczak partnerem w Heart & Brain

Od 1 lutego br. obejmie również stanowisko dyrektora strategicznego agencji.

Czytaj więcej
DDB zmienia Warszawę na Tribal reklama

DDB zmienia Warszawę na Tribal

- Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Klienci potrzebują jednego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji - mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB & Tribal.

Czytaj więcej
"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014 marketing

"Idealny pracownik banku" z grand prix w konkursie Effie 2014

Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.

Czytaj więcej
Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u reklama

Gutkowski zastąpił Kaleńskiego na czele SAR-u

W związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.

Czytaj więcej
Po co PZU kupuje Link4? marketing

Po co PZU kupuje Link4?

Jednym ruchem umacnia pozycję na krajowym rynku i staje się faktycznym liderem w regionie. Zapłaci za to ponad 1,5 mld zł. Niemało, ale z dużą szansą na opłacalność.

Czytaj więcej
Tyskie - duma Polaków? opinie

Tyskie - duma Polaków?

Kompania Piwowarska planuje przetarg na swoją sztandarową markę. Coś poszło nie tak?

Czytaj więcej
PZL: i Wołoska może być kreatywna opinie

PZL: i Wołoska może być kreatywna

Od stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.

Czytaj więcej