Wyniki wyszukiwania dla tagu - ddb
ilość wyników: 28

Nowe burgery Maestro w McDonald's reklama

Nowe burgery Maestro w McDonald's

Na potrzeby reklamy jedną z warszawskich burgerowni przekształcono w kuchnię McDonald's.

Czytaj więcej
Końcowa faza dożynek media-inne

Końcowa faza dożynek

Klienci zrozumieją w końcu, że nie można obniżać cen bez końca, bo domy mediowe zbankrutują i nie będzie z kim pracować - mówi Jakub Bierzyński, założyciel i CEO domu mediowego OMD.

Czytaj więcej
Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018 reklama

Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018

Finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.

Czytaj więcej
Addapter autorem nowej kampanii Nokii [wideo] reklama

Addapter autorem nowej kampanii Nokii [wideo]

Materiały przygotowane zostały na siedem rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej
Wojciech Kowalik wśród 20 najbardziej nagradzanych copywriterów D&AD reklama

Wojciech Kowalik wśród 20 najbardziej nagradzanych copywriterów D&AD

Po raz pierwszy w historii londyńskiego konkursu reklamowego w br. opublikowano indywidualne rankingi copywriterów, dyrektorów artystycznych i kreatywnych oraz designerów.

Czytaj więcej
"Powiedz światu tak": nowa kampania Lufthansy reklama

"Powiedz światu tak": nowa kampania Lufthansy

Globalna kampania obejmuje również polski rynek.

Czytaj więcej
Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce reklama

Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce

Zastąpi Michała Kazimierczaka, który rozstał się z grupą Y&R.

Czytaj więcej
Franciszek Toeplitz deputy creative directorem w BBDO Warszawa reklama

Franciszek Toeplitz deputy creative directorem w BBDO Warszawa

Wcześniej m.in. współtworzył agencję One Eleven.

Czytaj więcej
Pytania o piękno panie-przodem

Pytania o piękno

Neutrogena wystartowała z nową platformą komunikacyjną o pięknie, która wpisuje się w silny rynkowy trend komunikacji indywidualności i kobiecej siły.

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej