Wyniki wyszukiwania dla tagu - dentsu-aegis-network-polska
ilość wyników: 30

Kiedy to się skończy... - ocena spotu BNP Paribas [wideo] reklama

Kiedy to się skończy... - ocena spotu BNP Paribas [wideo]

Oceniają: Marcin Lewicki, senior art director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Marcin Grabowski, copywriter, Grey Group Poland.

Czytaj więcej
Cudze chwalicie, swego nie znacie - ocena spotu Helleny [wideo] reklama

Cudze chwalicie, swego nie znacie - ocena spotu Helleny [wideo]

Oceniają: Mateusz Frankowski, copywriter, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Dorota Wietrzyk, Agencja Warszawa.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis Network produkuje przyłbice ochronne dla placówek zdrowotnych [wideo] reklama

Dentsu Aegis Network produkuje przyłbice ochronne dla placówek zdrowotnych [wideo]

Zaprojektowana przez Dentsu Lab drukarka 3D produkuje 20 przyłbic na dobę.

Czytaj więcej
Milczenie marek słychać głośno [wideo] opinie

Milczenie marek słychać głośno [wideo]

Rosną oczekiwania wobec marek - liczą się działania, nie deklaracje, ale milczenie słychać głośno. Od marek oczekuje się działań o pozytywnym wpływie społecznym, nie tylko działań komercyjnych - wyniki nowych badań komentuje Agnieszka Gozdek, brand strategy director, Dentsu Aegis Network Polska.

Czytaj więcej
Czas odwagi opinie

Czas odwagi

Marki muszą zająć stanowisko w tak odległej od ich codziennych celów sprawach jak feminatywy, czyli żeńskie końcówki - pisze Robert Kubicki, senior creative, Isobar Polska.

Czytaj więcej
Kengo Naito keynote speakerem konferencji Homo Innovaticus marketing

Kengo Naito keynote speakerem konferencji Homo Innovaticus

Rozmowa z Kengo Naito, marketing managerem z Dentsu Japan, już niedługo w mmponline.pl.

Czytaj więcej
Dobrze wiesz. Możesz obstawiać - ocena spotu [wideo] reklama

Dobrze wiesz. Możesz obstawiać - ocena spotu [wideo]

Monika Witoń, PR manager Dentsu Aegis Network Polska i Dawid Kaźmierczak, associate digital director McCann Worldgroup oceniają spot zakładów bukmacherskich STS.

Czytaj więcej
Mastercard zwiększy budżet na promocję swojego programu lojalnościowego marketing

Mastercard zwiększy budżet na promocję swojego programu lojalnościowego

W nowej formule Priceless Specials nazywa się Bezcenne Chwile i ma dawać konsumentom bardziej bezpośrednie korzyści.

Czytaj więcej
Talent nie ma płci reklama

Talent nie ma płci

Joanna Biernacka, creative director w Isobar Polska i Olga "Koka" Skowrońska, senior copywriter w Plej, rozmawiają o "dyrektorach" i "dyrektorkach" - o wojnie płci i równouprawnieniu w branży marketingowej.

Czytaj więcej
Dentsu Aegis: stereotypy o generacji Z są nieprawdziwe marketing

Dentsu Aegis: stereotypy o generacji Z są nieprawdziwe

Ponad połowa młodych chciałaby odłączyć się od świata cyfrowego.

Czytaj więcej