ilość wyników: 10
Główny wniosek z właśnie opublikowanego raportu Dentsu Polska brzmi: doświadczenie pozakupowe wciąż stanowi wyzwanie dla e-sklepów w kategorii elektronika.
Czytaj więcejDentsu Polska publikuje analizę: największy wpływ na kontrolę śladu węglowego z reklamy daje digital.
Czytaj więcejW przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejJak co tydzień podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejAgencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.
Czytaj więcejJak policzyć ślad węglowy komunikacji marketingowej i co może zrobić branża aby uniknąć kryzysu klimatycznego pisze Agata Szymańska, media strategy director, Dentsu Polska.
Czytaj więcejWcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako client service director i managing director oraz w JWT Warszawa jako account manager.
Czytaj więcejZa zarządzanie na poziomie regionu CEE odpowiada Krzysztof Mocek.
Czytaj więcejDo Dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CEE.
Czytaj więcejWojciech Mecwaldowski nową twarzą marki Plus.
Czytaj więcej