ilość wyników: 26
Każdego roku do raportu "Agencje i Domy Mediowe" dołączamy mapę, która przekrojowo opisuje sieć powiązań i zależności podmiotów tworzących polski rynek reklamy. Za każdym razem mapie towarzyszy plastyczny obraz tej złożonej biznesowej układanki.
Czytaj więcej14 agencji zdobyło wyróżnienia.
Czytaj więcejNajszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży
Czytaj więcejDane pochodzą z raportu “New Business Barometer 2021" dla rynku polskiego.
Czytaj więcejŁączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w 2022, wyniesie według Global Ad Spend Forecast 745 mld dol.
Czytaj więcejOstatnio pełnił funkcję head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative.
Czytaj więcejJednak GroupM ma najwięcej tzw. kluczowych rynków.
Czytaj więcejGrupa Dentsu już po raz drugi zbadała tę generację i przygotowała obszerny raport na ten temat.
Czytaj więcejDo firmy wraca po kilkuletniej przerwie.
Czytaj więcejZ powrotami do biur po pierwszych falach pandemii koronawirusa jest jak z powrotami do szkół. Sytuacja zmienia się z tygodnia na tydzień. Jakie plany z mają przedstawiciele domów mediowych? Niemal wszystko wskazuje na to, że wiele się zmieni i to na korzyść dla pracowników agencji.
Czytaj więcej