Wyniki wyszukiwania dla tagu - desperados
ilość wyników: 13

Grupa Żywiec wydała w ub.r. na marketing o 25 proc. więcej marketing

Grupa Żywiec wydała w ub.r. na marketing o 25 proc. więcej

Największy reklamodawca w branży jeszcze zwiększył swoje nakłady.

Czytaj więcej
Desperados adresuje kampanię do młodej generacji reklama

Desperados adresuje kampanię do młodej generacji

Grupa Żywiec zachęca do korzystania z pełni życia.

Czytaj więcej
Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots marketing

Anna Rogowiecka dołącza do agencji Roots

Anna Godzisz i Gabriela Żółtaniecka przyjmują do teamu nowego partnera.

Czytaj więcej
Kraków Live Festival w najbliższy weekend marketing

Kraków Live Festival w najbliższy weekend

Dwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.

Czytaj więcej
Lato konkursów reklama

Lato konkursów

Mimo wakacyjnej aury klienci postanowili sprawdzić kondycję współpracujących z nimi agencji. Na razie najciekawsze projekty przypadają K2.

Czytaj więcej
Piwo się warzy marketing

Piwo się warzy

Chociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.

Czytaj więcej
Warka na lato, Żywiec - na jesień marketing

Warka na lato, Żywiec - na jesień

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.

Czytaj więcej
Żywiec - wciąż bez agencji opinie

Żywiec - wciąż bez agencji

Legendarna polska marka piwa nie miała od wielu miesięcy kampanii wizerunkowej i rusza z kolejnym przetargiem.

Czytaj więcej
Polka tchnęła ducha w Desperadosa marketing

Polka tchnęła ducha w Desperadosa

Niespodziewanie piwo o smaku tequili jest już trzecim globalnym brandem Heinekena.

Czytaj więcej
Lodówkomat, grzaniec i co jeszcze? marketing

Lodówkomat, grzaniec i co jeszcze?

Pomimo bardzo słabego sezonu letniego browary liczą na skromny 1-2 proc. wzrost sprzedaży. W trudnych warunkach rynkowych orężem konkurencji stają się innowacje.

Czytaj więcej