ilość wyników: 17
Przez ostanie lata związany był z Fenomem (obecnie Feno).
Czytaj więcejMagdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.
Czytaj więcejDrugiego dnia imprezy, podczas targów treści interaktywnych i crossmedialnych, najlepszymi okazały się: "Digital Stories" i "Createrria: Craft your games!" stworzone przez Polaków.
Czytaj więcejPo trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.
Czytaj więcejO tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.
Czytaj więcej- Fragmentacja rynku mediowego, połączona z ogromną konkurencją ze strony internetu doprowadzą do sytuacji, w której nadawcy/wydawcy są coraz bardziej otwarci na współpracę z markami - konferencji DISCOP Istanbul pisze Olgierd Cygan, CEO Digital One.
Czytaj więcejSocializer i Lemon Sky miały być częścią międzynarodowych holdingów - odpowiednio Aegis Media i WPP. Te jednak nie zdecydowały się jeszcze na zakup aktywów. Pierwszy kwartał br. przyniesie rozwiązanie?
Czytaj więcejO imprezie Content London 2013 pisze Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.
Czytaj więcejZakończyła się trzecia edycja Filmteractive, międzynarodowego wydarzenia poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym.
Czytaj więcejRynek treści i reklamy wideo w internecie zyskuje na znaczeniu. O tym dyskutowali w zeszłym tygodniu eksperci podczas panelu zorganizowanego przez IAB Polska.
Czytaj więcej