Wyniki wyszukiwania dla tagu - digital-resolution
ilość wyników: 8

Co dalej z performance marketingiem? opinie

Co dalej z performance marketingiem?

Świat domów mediowych długo nie brał na poważnie kampanii performance. W wielu przypadkach rola performance (oceniana na podstawie stosunkowo skromnej skali) w zderzeniu z masą budżetową kampanii wizerunkowych i idących za nimi "cepeemo-dolarów" nie budziła większego zainteresowania.

Czytaj więcej
Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci? opinie

Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci?

Liczba komunikatów reklamowych wysyłanych do kobiet jest ogromna, a z drugiej strony stale rośnie trend blokowania reklam.

Czytaj więcej
Konferencja Digital Adventure 15 maja marketing

Konferencja Digital Adventure 15 maja

Gdzie znikają pieniądze na reklamę? Jak prowadzić kampanie w sieci efektywniej? O tym, jak optymalizować działania reklamowe, by kampania osiągała założone efekty, opowiedzą prelegenci konferencji Digital Adventure.

Czytaj więcej
Google wprowadzi model pierwszej ceny w programmaticu opinie

Google wprowadzi model pierwszej ceny w programmaticu

O zmianach pisze Jakub Szymankiewicz, junior programmatic trader, Digital Resolution (Grupa OMD).

Czytaj więcej
#ZespółKolorowychSkarpetek z okazji Dnia Osób z Zespołem Downa [wideo] reklama

#ZespółKolorowychSkarpetek z okazji Dnia Osób z Zespołem Downa [wideo]

Dziś (21 marca) każdy może okazać solidarność z osobami z zespołem Downa, udostępniając w mediach społecznościowych zdjęcie kolorowych skarpetek nie do pary.

Czytaj więcej
Web Summit w pytaniach i odpowiedziach media-inne

Web Summit w pytaniach i odpowiedziach

Ostatni Web Summit podsumowuje Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD).

Czytaj więcej
Easymedia i Digital Resolution wprowadzają markę Avia media-inne

Easymedia i Digital Resolution wprowadzają markę Avia

Marka stacji paliw jest obecna w 14 krajach.

Czytaj więcej
McDonald’s pierwszym marketerem z reklamą na Instagram Stories w Polsce media-internet

McDonald’s pierwszym marketerem z reklamą na Instagram Stories w Polsce

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD i Digital Resolution (OMD Group), kreacja przygotowana została przez DDB & Tribal.

Czytaj więcej