Wyniki wyszukiwania dla tagu - discovery-networks
ilość wyników: 8

Start-up o wielu twarzach marketing

Start-up o wielu twarzach

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

Czytaj więcej
Trzy lokalne nowości w jesiennej ramówce TLC media-tv

Trzy lokalne nowości w jesiennej ramówce TLC

Kanał zwiększa liczbę projektów powstających w Polsce.

Czytaj więcej
Ośmiu chętnych na MUX-8 media-tv

Ośmiu chętnych na MUX-8

Co najmniej osiem firm chce uruchomić nowe, darmowe kanały telewizyjne.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać zmiany na rynku reklamy telewizyjnej? opinie

Jak wykorzystać zmiany na rynku reklamy telewizyjnej?

- Zaangażowanie widza wpływa na ogólną opinię o produkcie, ocenę jego jakości, a także na skłonność do zakupu - pisze Sylwester Molenda, research, insights & innovation director Discovery Networks CEEMEA.

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rekonstrukcja brokerów TV

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
Na chwilę przed rewolucją media-inne

Na chwilę przed rewolucją

Wjeżdżających do hotelu w podwarszawskiej Jachrance gości już od pierwszego szlabanu witały specjalne jednostki wojskowe. Bojowe nastawienie towarzyszyło większości uczestnikom 39. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2012.

Czytaj więcej
TLC świętuje urodziny imprezownia

TLC świętuje urodziny

Kanał telewizyjny "zdmuchnął" pierwszą świeczkę.

Czytaj więcej