ilość wyników: 12
Produkcja jako pierwszy polski serial zasili również bibliotekę Discovery+.
Czytaj więcejOd kilkunastu godzin zalewa nas morze emocjonalnych komentarzy po przegłosowaniu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Spróbujmy - choć to niełatwe - zostawić emocje na boku. Gorączkowe definiowanie, co jest "nową targowicą" i kto jest "sprzedajną szmatą" niczego nie rozjaśni.
Czytaj więcejWyraźnie poszerzona zostanie też oferta serwisu Player.
Czytaj więcejWidzowie są najbardziej skłonni płacić operatorom za kanał National Geographic. Netflix umacnia status love brand.
Czytaj więcejW jej ofercie widzowie najwyżej oceniają Polsat i TVN, a najchętniej pozbyliby się Polo i Trwam.
Czytaj więcejNajczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.
Czytaj więcejNie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.
Czytaj więcejCzterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.
Czytaj więcejGrupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.
Czytaj więcejBlisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".
Czytaj więcej