Wyniki wyszukiwania dla tagu - discovery
ilość wyników: 9
Wavemaker: Skłonność do cord-cuttingu nie rośnie media-tv

Widzowie są najbardziej skłonni płacić operatorom za kanał National Geographic. Netflix umacnia status love brand.

Czytaj więcej
Wavemaker: widzowie doceniają naziemną telewizję cyfrową media-tv

W jej ofercie widzowie najwyżej oceniają Polsat i TVN, a najchętniej pozbyliby się Polo i Trwam.

Czytaj więcej
Wavemaker: co czwarty klient płatnej TV myślał o cord-cuttingu media-tv

Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.

Czytaj więcej
Walka ceną nie ma sensu media-inne

Nie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.

Czytaj więcej
Wavemaker: polscy 20- i 30-latkowie najchętniej kupowaliby telewizję à la carte media-tv

Czterech na dziesięciu polskich telewidzów chciałoby kupować dostęp do pojedynczych kanałów, a nie odgórnie zdefiniowane pakiety. Zainteresowanie ofertą à la carte wyrażają najczęściej młodzi dorośli. HBO króluje w rankingu stacji, które kupiliby w takim modelu.

Czytaj więcej
Wielkie zakupy Posatu media-tv

Grupa Polsat przejęła za 103 mln zł kanały telewizyjne ZPR Media. Jednocześnie Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia pakietu ok. 32 proc. akcji Netii.

Czytaj więcej
MEC: widzowie doceniają naziemną TV media-tv

Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie TV. Chcą więcej dokumentów, sportu i filmów - wynika z badania MEC "Projekt Cyfrowizja II".

Czytaj więcej
Wideo z potencjałem media-tv

Z badania MEC VideoTrack wynika, że TVN ma najciekawszą ofertę programów w internecie, Ipla jest ulubionym serwisem widzów głównych stacji, a HBO Now ma potencjał.

Czytaj więcej
Polacy chcą taniej lub za darmo media-tv

Aż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"

Czytaj więcej