ilość wyników: 14
Debiut platformy 14 czerwca br. Właściciel Disney+ podał szczegóły dotyczące Polski, w tym ceny abonamentu, jakie będą u nas obowiązywać.
Czytaj więcejTransakcja ma pomóc Amazon Prime Video w rywalizacji z Netfliksem i Disney+.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics co tydzień prezentuje przegląd innowacji i trendów w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejRównocześnie pojawi się też w 41 innych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Informację o debiucie potwierdziło biuro koncernu.
Czytaj więcejNajcenniejszą statuetką - zgodnie z przewidywaniami - uhonorowano "Nomadland". Pierwszy raz z Oscara cieszy się Facebook.
Czytaj więcejWielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?
Czytaj więcejPandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.
Czytaj więcejUżytkownicy Netfliksa obejrzeli łącznie 3,36 mld minut serialu w tygodniu od 16 do 22 listopada.
Czytaj więcejDla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney+ budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych.
Czytaj więcej