ilość wyników: 8
Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom Warszawa, gdzie przez niemal 10 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz Procter & Gamble.
Czytaj więcejGłównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.
Czytaj więcejFilm "Aladyn" Guya Ritchiego właśnie zadebiutował na Blu-ray i DVD.
Czytaj więcejWieden + Kennedy uznano za Agencję Roku.
Czytaj więcejKampania w 25 krajach to efekt współpracy z Lucasfilm i Disneyem, kreację stworzyła Publicis Conseil.
Czytaj więcej- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.
Czytaj więcejO tegorocznym festiwalu telewizyjnym MIPTV pisze Olgierd Cygan, szef agencji Digital One.
Czytaj więcej