Wyniki wyszukiwania dla tagu - dominika-wnuczynska
ilość wyników: 3
Neutralność marek zaczyna oznaczać nijakość reklama

Dziś neutralność marek oznacza ich nijakość. Im szybciej marki staną się bardziej ludzkie, czyli podejmą konkretne działania po stronie wartości, które wyznają, tym szybciej wygrają. Oto przegląd najciekawszych kampanii z tegorocznego konkursu D&AD.

Czytaj więcej
Czas na CSV opinie

CSV (creating shared value) jest złotym środkiem umożliwiającym firmom realizację celów społecznych w taki sposób, aby nie wpływało to negatywnie na wyniki finansowe przy jednoczesnym pozytywnym i realnym wpływie na otoczenie - pisze Dominika Wnuczyńska z Ogilvy.

Czytaj więcej
Branding jest dowiezioną obietnicą marketing

- Gdyby trzeba było podzielić twoją firmę, co byś zatrzymał: majątek, halę produkcyjną i wyposażanie czy wypracowaną markę? To ostatnie? Świetnie! - pisze Dominika Wnuczyńska, project manager Rio Creativo

Czytaj więcej