ilość wyników: 8
Kampania sieci perfumerii ma stanowić manifest tolerancji oraz otwartości na różnorodność.
Czytaj więcejKampanię opracował Marcin Tyszka.
Czytaj więcejAdamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom Warszawa, gdzie przez niemal 10 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz Procter & Gamble.
Czytaj więcejZa koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Czytaj więcejRynek retail nie funkcjonuje w oderwaniu od rynku e-commerce i jest z nim coraz silniej zintegrowany - mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska
Czytaj więcejJeden z liderów rynku lakierów hybrydowych wchodzi w segment premium kosmetyków do makijażu.
Czytaj więcejSieć rozpoczyna realizację kampanii "Forward beauty" - zaprezentowała nowy wizerunek w 17 krajach Europy i w sumie zainwestuje kilkadziesiąt milionów euro.
Czytaj więcej