ilość wyników: 8
Nazwa produktu opracowanego we współpracy z Luxe Brands to jednocześnie tytuł piosenki amerykańskiej wokalistki z 2018 r.
Czytaj więcejSzefem artystycznym projektu został Marcin Tyszka.
Czytaj więcejZa działania odpowiada głównie Havas Media.
Czytaj więcejW branży "beauty" nastąpiła kulturowa, a wręcz filozoficzna zmiana. Marketing musi sobie z tymi zmianami poradzić. Sam musi się zmieniać - mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor marketingu sieci perfumerii Douglas.
Czytaj więcejDetalista stawia na pielęgnację, działania ekologiczne i hygge.
Czytaj więcejMarka organizuje weekend metamorfoz dla klientek.
Czytaj więcejW świecie piękna perfumerii Douglas spełnisz swoje marzenia... nie tylko o doskonałym wyglądzie! Specjalnie z okazji Dnia Kobiet ogłaszamy konkurs, w którym do wygrania są dwa stylowe Fiaty 500 oraz 150 Kart upominkowych Douglas o wartości 100 zł!
Czytaj więcejFirma Antal opublikowała wyniki trzeciego badania "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów", dotyczy ono branży FMCG i retail.
Czytaj więcej