Wyniki wyszukiwania dla tagu - droga5
ilość wyników: 12

Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9 reklama

Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9

W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.

Czytaj więcej
Kahlua wspiera martwiących się o brak lajków na Instagramie marketing

Kahlua wspiera martwiących się o brak lajków na Instagramie

W dniach 25-28 lipca w Nowym Jorku będzie można obejrzeć wystawę "Zero Likes Given", nawiązującą do zleconego przez markę badania o negatywnym wpływie social mediów na życie milenialsów.

Czytaj więcej
Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami reklama

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

Czytaj więcej
Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo] reklama

Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo]

W konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.

Czytaj więcej
Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo] reklama

Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo]

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Czytaj więcej
Accenture Interactive kupuje agencję Droga5 reklama

Accenture Interactive kupuje agencję Droga5

Założyciel agencji David Droga pozostanie na stanowisku creative chairman.

Czytaj więcej
Grand Prix Cannes Lions 2017: Cyber, Direct i Glass reklama

Grand Prix Cannes Lions 2017: Cyber, Direct i Glass

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

Czytaj więcej
Mistrzowie Cannes reklama

Mistrzowie Cannes

Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".

Czytaj więcej
Nie mobile i nie content opinie

Nie mobile i nie content

To nie będzie rok mobile, a kontent nie jest królem, czyli co warto wynieść z Cannes Lions (oprócz tony darmowych gadżetów). Festiwal podsumowuje Bartosz Sikora, director Invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Śmiałe pomysły podbijają Cannes reklama

Śmiałe pomysły podbijają Cannes

Kamera w piłce służąca do transmisji meczów czy urządzenie zwiększające słyszalność syreny ambulansu to niektóre pomysły z ostatniego festiwalu Cannes, o których opowiada Adam Marzec, concept director w 180heartbeats 
+ Jung v. Matt.

Czytaj więcej