ilość wyników: 16
Założyciel agencji Droga5 zastąpi na stanowisku CEO Briana Whipple'a, który uda się na emeryturę.
Czytaj więcejObie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.
Czytaj więcejPotrzebne są pomysły, które mają szansę wprowadzić społeczne zmiany - pisze jurorka tegorocznej edycji słynnego nowojorskiego konkursu Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi.
Czytaj więcejAstronomiczny koszt spotów emitowanych podczas Super Bowl sprawia, że na taką inwestycję stać nielicznych reklamodawców. Jest ich jednak i tak wystarczająco dużo, by znalezienie sposobu na znaczącą obecność w tym gronie było strategicznym i kreatywnym wyzwaniem.
Czytaj więcejW tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.
Czytaj więcejW dniach 25-28 lipca w Nowym Jorku będzie można obejrzeć wystawę "Zero Likes Given", nawiązującą do zleconego przez markę badania o negatywnym wpływie social mediów na życie milenialsów.
Czytaj więcejOprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.
Czytaj więcejW konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.
Czytaj więcej10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.
Czytaj więcejZałożyciel agencji David Droga pozostanie na stanowisku creative chairman.
Czytaj więcej