Wyniki wyszukiwania dla tagu - dunnhumby
ilość wyników: 7
Lojalność na miarę 2024 roku. Czym warto się zainteresować? we-love-data-so-let-s-date

W 2024 roku lojalność pozostanie istotnym elementem strategii firm nie tylko z branży retail. Prognoza - szczególnie dla marek, które sukcesywnie budują relacje ze swoimi klientami - wydaje się być obiecująca. W którym kierunku będą się rozwijać programy lojalnościowe?

Czytaj więcej
Shopper Day 2018 marketing

Konferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".

Czytaj więcej
Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji Shopper Day marketing

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Czytaj więcej
Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day marketing

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Czytaj więcej
Dane pomogą zrozumieć klienta marketing

- Aby gromadzenie i wykorzystywanie danych nie budziło obaw konsumentów, ważne, by czuli się poinformowani, wyrazili aktywną zgodę i otrzymali korzyść w zamian za ich udostępnianie - mówi Guillaume Bacuvier, CEO Dunnhumby, należącej do Tesco firmy consumer data science.

Czytaj więcej
Tesco proponuje swoim dostawcom mierzalne media in-store marketing

Wdrożeniem nowych narzędzi służących optymalizacji i mierzeniu wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez spółkę córkę Connect Media.

Czytaj więcej
Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby marketing

Connect Media from dunnhumby to oferta w pełni mierzalnych mediów w punktach sprzedaży.

Czytaj więcej