ilość wyników: 13
W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations rozdano w tym roku 100 nagród. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 24/7Communication.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejDo współpracy przy projekcie bank zaprosił dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii Karola Wójcickiego.
Czytaj więcejAwans w strukturach agencji.
Czytaj więcejPrzeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.
Czytaj więcejW tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcejRuszyła kampania "Bądź pewna zmian", za którą odpowiada agencja Dziadek do Orzechów.
Czytaj więcejU progu najgorętszego okresu w roku dla branży turystycznej rozmawiamy z Katarzyną Walczak, dyrektor marketingu i PR portalu wakacje.pl.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada agencja Dziadek do Orzechów, doborem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Wakacje.pl.
Czytaj więcej