ilość wyników: 28
Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń.
Czytaj więcejZ firmą płatniczą związana jest od sześciu lat. Wcześniej w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding oraz w Orange.
Czytaj więcejProjekt łączący słuchowisko dostępne w aplikacji Storytel i krótkometrażowy film na YouTube otrzymał nagrodę publiczności w 26. edycji Webby Awards w kategorii "Reklama, media i PR - najlepsza strategia rozwoju".
Czytaj więcejWieloplatformowa historia miłosna została nominowana w 26. edycji Webby Awards w obszarze reklamy, mediów i PR w kategorii "Najlepsza strategia rozwoju".
Czytaj więcejTo jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.
Czytaj więcejPrezentujemy drugą z osób wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejW tym roku po raz kolejny miałem przyjemność być jurorem Effie i Mixx Awards. Czytając ponad setkę zgłoszeń do konkursów miałem refleksję, czy te wskaźniki ROI (Return on Investment) i ROAS (Return on Ad Spending) z kampanii mają sens, czy powinny być wyrocznią w ocenianiu efektywności działań?
Czytaj więcejBeata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę, opowiada nam o tym, jak znana i lubiana na całym świecie marka zabawek komunikuje się z kolejnymi pokoleniami dzieci i dorosłych, stawiając na kreatywność i różnorodność.
Czytaj więcejW corocznym rankingu efektywności najwyższą pozycję zajął McCann.
Czytaj więcejPolski oddział na czele komitetu partnerów Effie.
Czytaj więcej