Wyniki wyszukiwania dla tagu - effie
ilość wyników: 10

Filip Beźnicki nowym digital strategy directorem w Havas Media Group media-inne

Filip Beźnicki nowym digital strategy directorem w Havas Media Group

Grupa wzmacnia kompetencje digital i tworzy nowe stanowisko.

Czytaj więcej
Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie 2020 marketing

Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie 2020

SAR przedstawił skład jury tegorocznej edycji konkursu.

Czytaj więcej
Patrycja Lukjanow w jury The One Show reklama

Patrycja Lukjanow w jury The One Show

Oceni prace w kategorii branded entertainment.

Czytaj więcej
Agencja nie jest od zbawiania świata reklama

Agencja nie jest od zbawiania świata

Staramy się myśleć o agencji jak o przedsiębiorstwie, które ma zarabiać dla swoich klientów i dla inwestorów, a nie jak o firmie, która ma zbawiać świat - mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.

Czytaj więcej
Effie Awards: Grupa Żywiec najefektywniejszą firmą 20-lecia reklama

Effie Awards: Grupa Żywiec najefektywniejszą firmą 20-lecia

Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.

Czytaj więcej
Szymon Gutkowski w  jury Effie Awards Europe 2019 reklama

Szymon Gutkowski w jury Effie Awards Europe 2019

Współwłaściciel grupy DDB oceniał projekty w nowej kategorii Marketing & Business Solutions.

Czytaj więcej
Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski jurorami na 26. Golden Drum reklama

Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski jurorami na 26. Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu w Portorožu nagrody ponownie przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: WHAT i WHY.

Czytaj więcej
Life Tube podsumowuje 2018 rok media-internet

Life Tube podsumowuje 2018 rok

W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 miliony złotych. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.

Czytaj więcej
Maciej Herman na czele Lotte Wedel marketing

Maciej Herman na czele Lotte Wedel

Monika Kolano-Wysokińska zostaje dyrektorem marketingu marki, a Krzysztof Stepnowski - dyrektorem sprzedaży.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej