ilość wyników: 9
Za pomysł kampanii odpowiada Cut The Mustard.
Czytaj więcejTytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.
Czytaj więcejZnany marketer, związany przez wiele lat z marką IKEA, ma nowego pracodawcę.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiadają agencje LiquidThread i Zenith we współpracy z Ringier Axel Springer Polska.
Czytaj więcejElectrolux razem z Ubrania do Oddania uruchomił cyrkularny e-butik nosdluzej.pl. To przykład jak marki chcą zachęcić do umiaru w konsumpcji.
Czytaj więcejMarka promuje modę cyrkularną na czerwonym dywanie.
Czytaj więcejAktywację przygotowała i realizuje agencja LiquidThread razem z agencją mediową Zenith oraz we współpracy z Onetem.
Czytaj więcejPorządek, który charakteryzował: kategorie produktu, modele konsumpcji i okoliczności nabywania dóbr - zanika i objawia nam nowy krajobraz - pisze Filiberto Amati, konsultant marketingowy, autor książki "Co-creation: Mystery Solved!", która ma wkrótce się ukazać w języku polskim.
Czytaj więcej