Wyniki wyszukiwania dla tagu - empik
ilość wyników: 27

Empik po raz czwarty organizuje Apostrof kultywator-branzowy

Empik po raz czwarty organizuje Apostrof

Międzynarodowy festiwal literacki, który rusza dziś, odbywa się oprócz Warszawy także w Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu i Katowicach.

Czytaj więcej
"Pismo" na EmpikGo i Spotify media-prasa

"Pismo" na EmpikGo i Spotify

Dla abonentów aplikacji dostępne są teksty z najnowszego wydania oraz archiwalnych numerów.

Czytaj więcej
Nie reklamy, ale subskrypcje i mecenat media-prasa

Nie reklamy, ale subskrypcje i mecenat

Wiele dobrych tytułów znalazło się dziś bez finansowania publicznego i pozostają dla nich dwie drogi - przejście do modelu subskrypcyjnego albo mecenat kulturalny, głównie prywatny - twierdzi Magdalena Kicińska, redaktor naczelna miesięcznika "Pismo. Magazyn Opinii".

Czytaj więcej
"Żywe witryny" na 70-lecie Empiku marketing

"Żywe witryny" na 70-lecie Empiku

Akcja realizowana będzie w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Gdańsku.

Czytaj więcej
Empik.com - 20 lat minęło marketing

Empik.com - 20 lat minęło

Przez dwie dekady działania ten e-sklepów odnotował 770 mln wizyt, za jego pośrednictwem odbiorcy kupili między innymi 12,5 mln egzemplarzy książek, 5,7 mln płyt muzycznych oraz prawie 3 mln filmów na DVD.

Czytaj więcej
Empik promuje festiwal Apostrof marketing

Empik promuje festiwal Apostrof

Wystartowała akcja Książkowy Zestaw Ratunkowy.

Czytaj więcej
Empik  rozwija platformę marketplace marketing

Empik rozwija platformę marketplace

Obecnie ma ok. 200 aktywnych sprzedawców. Na koniec 2018 r. na empik.com będzie można wybierać spośród 750 tys. produktów z samego marketplace, szacuje firma.

Czytaj więcej
Empik z nowym narzędziem łączącym online z offline marketing

Empik z nowym narzędziem łączącym online z offline

Sieć wprowadza nowe rozwiązanie - ekspresową rezerwację produktu w sklepie.

Czytaj więcej
Tesco i Świat Książki najlepszymi sieciami omnichannel w swoich branżach marketing

Tesco i Świat Książki najlepszymi sieciami omnichannel w swoich branżach

Piotr i Paweł, Auchan i Castorama najsłabiej spełniają kryteria omnichannel - wynika z badania Lizard Media.

Czytaj więcej
Product placement Sony w "Belfrze" Canal+ media-tv

Product placement Sony w "Belfrze" Canal+

Maciej Stuhr jako Paweł Zawadzki w serialu będzie używał Xperii.

Czytaj więcej