ilość wyników: 9
O budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.
Czytaj więcejWynika to z rozwoju sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej.
Czytaj więcejSocial media nie tylko zdemokratyzowały dostęp do wiedzy, ale również skróciły dystans pomiędzy ekspertami a odbiorcami. A to jest kluczem do zbudowania relacji i zdobycia tego najcenniejszego - zaufania - pisze Joanna Lebioda, content manager w Buzzgrow (Grupa PZL).
Czytaj więcejTo początek międzynarodowej ekspansji spółki należącej do grupy CCC.
Czytaj więcejO najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.
Czytaj więcejTo już jedenasta edycja rankingu. Internauci oddali w niej łącznie ponad 2 miliony głosów w 15 kategoriach.
Czytaj więcejPo raz pierwszy odbył się konkurs na Dyrektora e-Commerce Roku, w którym grand prix przyznano Jakubowi Gierszyńskiemu z InterCars.
Czytaj więcejNa pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.
Czytaj więcejGłówną nagrodę best in otrzymało OLX.pl, nagrodzone także za best campaign (pomysł promocyjny roku).
Czytaj więcej