Wyniki wyszukiwania dla tagu - eobuwie-pl
ilość wyników: 9
Paweł Josiek, Future Mind: Zdecydowaliśmy się na rewolucję marketing

O budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.

Czytaj więcej
Eobuwie zmienia nazwę na Modivo marketing

Wynika to z rozwoju sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej.

Czytaj więcej
Eksperci z Instagrama, czyli komu ufają Polacy i jak mogą to wykorzystać marki  (case study) marketing

Social media nie tylko zdemokratyzowały dostęp do wiedzy, ale również skróciły dystans pomiędzy ekspertami a odbiorcami. A to jest kluczem do zbudowania relacji i zdobycia tego najcenniejszego - zaufania - pisze Joanna Lebioda, content manager w Buzzgrow (Grupa PZL).

Czytaj więcej
Eobuwie.pl otworzyło sklep w stolicy Czech marketing

To początek międzynarodowej ekspansji spółki należącej do grupy CCC.

Czytaj więcej
Skrajne emocje i nowe trendy [wideo] marketing

O najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.

Czytaj więcej
North.pl najlepszym sklepem internetowym w rankingu Opineo.pl media-internet

To już jedenasta edycja rankingu. Internauci oddali w niej łącznie ponad 2 miliony głosów w 15 kategoriach.

Czytaj więcej
Znamy laureatów 8. edycji konkursu e-Commerce Polska Awards marketing

Po raz pierwszy odbył się konkurs na Dyrektora e-Commerce Roku, w którym grand prix przyznano Jakubowi Gierszyńskiemu z InterCars.

Czytaj więcej
Najchętniej oglądane spoty reklamowe na YouTube w marcu [wideo] archiwum2

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.

Czytaj więcej
Laureaci e-Commerce Polska Awards wyłonieni po raz 7. marketing

Główną nagrodę best in otrzymało OLX.pl, nagrodzone także za best campaign (pomysł promocyjny roku).

Czytaj więcej