ilość wyników: 11
W negocjacjach na wyłączość uczestniczą Cyfrowy Polsat i A&R Investments Limited, jeden z akcjonariuszy InPostu. CCC chce pozyskać za mniejszościowe udziały 1 mld zł.
Czytaj więcejO najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.
Czytaj więcejNa pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.
Czytaj więcejImprezy outdoorowe odbędą się w pięciu miejscowościach, w tym Karpaczu, Szklarskiej Porębie i Świeradowie-Zdroju.
Czytaj więcejWyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.
Czytaj więcejMiesięcznik "Media & Marketing Polska" opublikował doroczny raport "Marka/Marketer". Wyróżnienia otrzymało aż sześć brandów.
Czytaj więcejZa kreację międzynarodowej kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.
Czytaj więcejAmazon idzie po swoje i nie bierze jeńców. Na globalnym rynku rozpycha się coraz bardziej, pożerając po drodze lokalnych graczy - od płotek po grubsze ryby. Jeżeli zdecyduje się wkroczyć do Polski, krajowy e-handel czekają ogromne zmiany.
Czytaj więcejTelewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.
Czytaj więcej...wynika z raportu Gemius dla E-commerce Polska
Czytaj więcej