Wyniki wyszukiwania dla tagu - eobuwie
ilość wyników: 11
Grupa CCC chce pozyskać dwóch inwestorów dla eobuwie.pl marketing

W negocjacjach na wyłączość uczestniczą Cyfrowy Polsat i A&R Investments Limited, jeden z akcjonariuszy InPostu. CCC chce pozyskać za mniejszościowe udziały 1 mld zł.

Czytaj więcej
Skrajne emocje i nowe trendy [wideo] marketing

O najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.

Czytaj więcej
Najchętniej oglądane spoty reklamowe na YouTube w marcu [wideo] kultywator-branzowy

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.

Czytaj więcej
TVN Discovery z Projektem Zima 2020 na Dolnym Śląsku media-tv

Imprezy outdoorowe odbędą się w pięciu miejscowościach, w tym Karpaczu, Szklarskiej Porębie i Świeradowie-Zdroju.

Czytaj więcej
Grey Agencją Roku, Mindshare Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" reklama

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.

Czytaj więcej
Małgorzata Lubelska CMO Roku, Żabka Marką Roku marketing

Miesięcznik "Media & Marketing Polska" opublikował doroczny raport "Marka/Marketer". Wyróżnienia otrzymało aż sześć brandów.

Czytaj więcej
Eobuwie.pl: "Radość nie może czekać" [wideo] reklama

Za kreację międzynarodowej kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.

Czytaj więcej
Jak polskie e-sklepy mogą przygotować się na wojnę z Amazonem? marketing

Amazon idzie po swoje i nie bierze jeńców. Na globalnym rynku rozpycha się coraz bardziej, pożerając po drodze lokalnych graczy - od płotek po grubsze ryby. Jeżeli zdecyduje się wkroczyć do Polski, krajowy e-handel czekają ogromne zmiany.

Czytaj więcej
W stylu Spotify i Ubera media-internet

Telewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.

Czytaj więcej
Allegro i długo nic... media-internet

...wynika z raportu Gemius dla E-commerce Polska

Czytaj więcej