ilość wyników: 13
W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.
Czytaj więcejPrzez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.
Czytaj więcejT-Mobile gruntownie odświeża ofertę swojej drugiej marki. W ślad za tym ma pójść także nowa komunikacja.
Czytaj więcejChociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.
Czytaj więcejPozwy wobec konkurentów i oskarżenia o nieuczciwą reklamę to nic nowego. Celują w tym zwłaszcza operatorzy telekomunikacyjni. Teraz odkryli nowy sposób walki. Pozwy wraz z wnioskami o zakaz konkurencyjnych reklam składają w wielu sądach jednocześnie.
Czytaj więcejJarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.
Czytaj więcejWojciech Mierowski, partner i dyrektor kreatywny agencji BNA, ocenia działania wizerunkowe dużych firm, jakich sporo mieliśmy w ostatnim roku.
Czytaj więcejGrzegorz Bors, członek zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż, mówi, co przyniosła zmiana marki Era na T-Mobile i czy telekomy będą zmniejszały nakłady na reklamy.
Czytaj więcejCzy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?
Czytaj więcejMaciej Burlikowski, "MMP": Po latach marazmu i oddawania klientów konkurencji PTC - już pod marką T-Mobile - zaczyna dyktować warunki rynkowi i odgraża się, że stać ją na więcej. Pod warunkiem że niemiecki właściciel nie poskąpi kasy.
Czytaj więcej