ilość wyników: 5
Zenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.
Czytaj więcejPrzetarg mediowy Carlsberga wchodzi w kolejną fazę. Już tylko trzy sieci brane są pod uwagę. OMD z kolei walczy o utrzymanie Beiersdorfu. EssenceMediacom walczy o dalszą współpracę z Uberem.
Czytaj więcejZmiana grupy z 16-49 na 20-54 lata to nie rewolucja - ocenia Paweł Więckowski, TV buying director w EssenceMediacom.
Czytaj więcejTrzeci odcinek cyklu, w którym przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejW naszym nowym cyklu przedstawiamy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcej