ilość wyników: 10
Agencja zapowiada międzynarodową ekspansję.
Czytaj więcejPrzez ostanie lata związany był z Fenomem (obecnie Feno).
Czytaj więcejKazali Ci zbudować stronę marki, zbudowałeś. Kazali Ci wdrożyć media społecznościowe, wdrożyłeś. Teraz dysponujesz ogromną ilością danych, z którymi nie wiesz co masz zrobić?
Czytaj więcej- Nie będzie tu, o czym jest Facebook i jaką komunikację powinniśmy stosować lub jakie to ciekawe strony znalazłem. Opowiem wam o narzędziach, które pozwolą, by wasza genialna reklama niosła się jak bawarskie jodłowanie - pisze Paweł Jan Nowak, senior art director FaceAddicted.
Czytaj więcejMarka napoju z portfolio FoodCare wystartowała z nową komunikacją. Target produktu się nie zmienia, ale komunikacja zostaje wzmocniona. Dodatkowo marka od ubiegłego roku mocno zainwestowała w poszerzenie portfolio.
Czytaj więcejAgencje interaktywne w sezonie urlopowym walczą o nowe budżety. Przetargi zakończyły już: PGE, BPH, Hebe czy Tchibo.pl. Kilka konkursów nadal trwa i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na rozłożenie leżaków.
Czytaj więcejBSH dostał zielone światło od urzędu antymonopolowego na przejęcie mienia upadłego FagorMastercooka, a tymczasem z kontrofertą wyszła polska Amica.
Czytaj więcejPomyślnie dla Nexta zakończyły się prestiżowe przetargi. Dzięki agencji Grupa SMV poszerza zakres współpracy z ważnymi klientami.
Czytaj więcejZałożyciele FaceAddicted tworzą nowy podmiot o szerokich kompetencjach.
Czytaj więcejMaciej Bielicki, CEO Lubię to - Social Media Agency, opowiada o wynikach i planach finansowych swojej firmy. Komentuje społecznościową rzeczywistość i nie wyklucza poszukiwań branżowego inwestora.
Czytaj więcej