ilość wyników: 14
To nowe narzędzie dla firm, twórców i wydawców medialnych.
Czytaj więcejNowe narzędzie Messenger Rooms umożliwia grupowe rozmowy wideo, do których można dołączyć w ich trakcie.
Czytaj więcejW ramach naszego nowego cyklu "Tylko w MMPOnline" rozmawiamy z Ianem Crocombe, dyrektorem Creative Shop Facebooka z siedzibą w Londynie.
Czytaj więcejInformacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.
Czytaj więcejOprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.
Czytaj więcejU progu najgorętszego okresu w roku dla branży turystycznej rozmawiamy z Katarzyną Walczak, dyrektor marketingu i PR portalu wakacje.pl.
Czytaj więcejMcDonald's przygotował aktywację skierowaną do młodej grupy konsumentów.
Czytaj więcejChatboty zyskują na popularności i nie ma praktycznie żadnej branży, która by z nich nie korzystała. Środowisko Messengera jest dla nich idealne.
Czytaj więcejAplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".
Czytaj więcejProjekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.
Czytaj więcej