ilość wyników: 260
W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o wycofaniu nakładek reklamowych przez YouTube i zamknięciu przez Metę projektów związanych z NFT, a także nowych narzędziach TikToka i możliwościach dla twórców oferowanych przez Spotify.
Czytaj więcejW kolejnym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o rozwiązaniach AI wdrażanych przez platformy społecznościowe.
Czytaj więcejW tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, jak Meta pomaga użytkownikom Facebooka zrozumieć dlaczego widzą te, a nie inne reklamy, kampaniach, które osiągnęły ciekawe rezultaty przy wykorzystaniu narzędzia Advantage+ oraz nowym czacie na Instagramie.
Czytaj więcejDobre fakty też potrzebują dobrych opowieści. Eksperci bardzo często poprzestają na fact checkingu, a potrzebny jest także fact telling - przekonuje Marcin Napiórkowski, semiotyk kultury, autor książki "Naprawić przyszłość. Dlaczego potrzebujemy lepszych opowieści, żeby uratować świat".
Czytaj więcejW tym tygodniu w przygotowanym przez Małgorzatę Obielak przeglądzie m.in. o tym, jak zmieniają się zachowania konsumentów w internecie, co najchętniej kupują oraz jakie platformy najczęściej wybierają do zakupu produktów czy usług.
Czytaj więcejCotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejOd pewnego czasu największe aplikacje social mediowe koncentrują swoją uwagę na twórcach, dążąc do tego, by coraz częściej publikowali treści na poszczególnych platformach - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejCotygodniowy przegląd rynkowych nowości przygotowuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, zebrała kolejną porcję informacji o nowych rozwiązaniach oferowanych przez platformy społecznościowe.
Czytaj więcejPlatformy mediów społecznościowych nigdy nie odpoczywają, nieustająco testują lub wprowadzają nowe funkcje i funkcjonalności - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcej