Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 223
Mam e-sklep i co dalej? Jak zacząć naprawdę sprzedawać w sieci? marketing

Tylko w tym roku powstało w Polsce kilka tysięcy e-biznesów, często jako opcja awaryjna, którą podsunęła pandemia. Teraz muszą nauczyć się, jak zdobyć klientów w internecie. Trwa to nieco dłużej niż założenie e-sklepu, ale nie jest takie trudne - przekonuje Piotr Paciorek z Shopera.

Czytaj więcej
Dziennikarze "Tygodnika Kulturalnego" reaktywują program w sieci media-internet

Prowadzić go będą Agnieszka Szydłowska i Jacek Wakar.

Czytaj więcej
Nowa formuła serwisu Odeszli.pl media-internet

Do 2 listopada br. internauci mogą przesyłać wspomnienia o zmarłych członkach rodzin czy przyjaciołach.

Czytaj więcej
Ceneo.pl z kampanią w social mediach i VOD [wideo] reklama

Marka planuje uzyskać 250 mln wyświetleń reklamy do końca grudnia br.

Czytaj więcej
Wolt z jesienną kampanią promocyjną [wideo] reklama

Kampania opiera się głównie na emisji reklam online i dystrybucji treści w kanałach własnych i aplikacji Wolt, profilach społecznościowych firmy oraz wybranych restauracji partnerskich.

Czytaj więcej
Marta Manowska w kampanii #eseniorpotrafi [wideo] reklama

To nowa odsłona kampanii "e-Polak potrafi!" zainaugurowanej w ub. r. przez Ministerstwo Cyfryzacji i NASK.

Czytaj więcej
Nielsen ma już dane z jednoźródłowego pomiaru telewizji i wideo online media-internet

Średnio przez 30 minut dziennie oglądamy wideo w sieci, najchętniej z YouTube i na Facebooku.

Czytaj więcej
Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie COVID-19 marketing

Wsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.

Czytaj więcej
LocoMotive wspiera ochronę oceanów przy użyciu technologii AR [wideo] media-internet

Dom postprodukcyjny był odpowiedzialny za produkcję gry Stone Submarines.

Czytaj więcej
LTTM i Cyber Marian z gifową ofertą dla marek marketing

Wraz z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce LTTM oferuje dotarcie do konsumentów za pomocą gifów umieszczanych na platformie GIPHY.

Czytaj więcej