Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 232
111 nominacji w konkursie Golden Arrow marketing

Wyniki konkursu poznamy na gali 24 czerwca.

Czytaj więcej
Michał Kidała jako country director Poland w Business Factory marketing

Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Chabrzyk.

Czytaj więcej
Podcast to idealne medium towarzyszące [wideo] media-internet

Rozmawiamy z Remigiuszem Maciaszkiem i Borysem Nieśpielakiem, twórcami "Rocka i Borysa", jednego z czołowych polskich podcastów o tematyce technologicznej i lifestyle'owej, reprezentowanego od niedawna przez agencję Słucham.

Czytaj więcej
Bluerank: Jak się przygotować do pożegnania z ciasteczkami third-party? marketing

Bezpłatny raport pomaga zrozumieć wyzwania stojące przed marketerami i podjąć niezbędne działania.

Czytaj więcej
Gwiazdy "Top Model" w walentynkowej kampanii perfumerii Douglas reklama

Szefem artystycznym projektu został Marcin Tyszka.

Czytaj więcej
Apple najcenniejszą marką świata w rankingu Brand Finance Global 500 marketing

To powrót Apple na czołową pozycję po pięciu latach.

Czytaj więcej
10 trendów ważnych dla e-commerce w 2021 roku marketing

Pandemia jest wyzwaniem, ale i szansą, a artykuły spożywcze i inne “niesprzedawalne" produkty jednak się sprzedają - uważają eksperci platformy sklepów internetowych Shoper.

Czytaj więcej
Rok 2020 oczami użytkowników Facebooka media-internet

Przy pomocy platform i narzędzi Facebooka ludzie starali się uczynić ten trudny rok przymusowego odosobnienia nieco mniej samotnym i niepozbawionym poczucia wspólnoty z innymi.

Czytaj więcej
Englibot nauczy cię angielskiego na Facebooku [wideo] media-internet

Polski bot ma już ponad 1000 stałych użytkowników. Stoi za nim zespół doświadczonych lingwistów i programistów.

Czytaj więcej
Mam e-sklep i co dalej? Jak zacząć naprawdę sprzedawać w sieci? marketing

Tylko w tym roku powstało w Polsce kilka tysięcy e-biznesów, często jako opcja awaryjna, którą podsunęła pandemia. Teraz muszą nauczyć się, jak zdobyć klientów w internecie. Trwa to nieco dłużej niż założenie e-sklepu, ale nie jest takie trudne - przekonuje Piotr Paciorek z Shopera.

Czytaj więcej