Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 183

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty marketing

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Czytaj więcej
McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje media-internet

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Czytaj więcej
Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15% marketing

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Czytaj więcej
Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce marketing

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.

Czytaj więcej
Zaciekaw, a będą cię słuchać [wideo] marketing

Zaciekaw, a będą cię słuchać [wideo]

Musimy zadbać o to, by nasz przekaz był interesujący, a nie o to, by dzielić go na małe kąski - przekonuje Andrew Davis, rozchwytywany mówca marketingowy, jeden z czołowych promotorów content marketingu, autor “Brandscaping: Unleashing the Power of Partnerships".

Czytaj więcej
Kosmetyki 2.0 opinie

Kosmetyki 2.0

E-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych, dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska

Czytaj więcej
14 influencerek w nowej aktywacji CCC marketing

14 influencerek w nowej aktywacji CCC

Na kanale marki na Facebooku CCC Shoes & Bags każdego dnia prezentowane są dwie stylizacje stworzone przez influencerki.

Czytaj więcej
Kobiety w reklamie reklama

Kobiety w reklamie

Rozmawiamy o tym, jak trudno przeforsować nieszablonowe pomysły, gdzie rola kobiet odbiega od standardowej, tradycyjnie jej przypisanej w reklamie. Wydaje się to trudne przez obawy, że klient nie zaakceptuje takiego pomysłu. Ten strach jest chyba głównym hamulcem postępu - mówi Agata Tomaszewska.

Czytaj więcej
Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance marketing

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Czytaj więcej
Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność media-internet

Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność

Tylko 1 na 4 Amerykanów chce opłacać miesięczny abonament w zamian za zmniejszenie liczby danych osobowych zbieranych przez serwisy takie jak Facebook i Google.

Czytaj więcej