Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 171

Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat marketing

Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat

O trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, Business Development Directorem w agencji oS3.

Czytaj więcej
Rusza Poradnia Influencer Marketingu marketing

Rusza Poradnia Influencer Marketingu

11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.

Czytaj więcej
180heartbeats + Jung v. Matt promuje serial "Nielegalni" reklama

180heartbeats + Jung v. Matt promuje serial "Nielegalni"

Akcja prowadzona jest w internecie.

Czytaj więcej
PKP Intercity świętuje niepodległość marketing

PKP Intercity świętuje niepodległość

Po torach jeżdżą biało-czerwone lokomotywy z okolicznościową grafiką, a na profilach społecznościowych PKP Intercity trwa konkurs.

Czytaj więcej
LiquidThread realizuje aktywację dla Adidasa reklama

LiquidThread realizuje aktywację dla Adidasa

Działania obejmują głównie kanały social media.

Czytaj więcej
Chupa Chups promowana przez młodych influencerów marketing

Chupa Chups promowana przez młodych influencerów

Perfetti Van Melle zadowolone z pierwszych wyników współpracy z Karolem "Blowkiem" Gązwą i Agnieszką Grzelak, którzy reklamują nowe lizaki Chupa Chups 3D.

Czytaj więcej
PepsiCo reklamuje nowe smaki Mirindy [wideo] reklama

PepsiCo reklamuje nowe smaki Mirindy [wideo]

Kampanię prowadzą agencje: BBDO Warszawa, Media Direction OMD i Deloitte Digital.

Czytaj więcej
McDonald’s świętuje 50-lecie Big Maca marketing

McDonald’s świętuje 50-lecie Big Maca

Koncepcję działań przygotowała agencja 24/7Communication. Postawiono na aktywności digitalowe.

Czytaj więcej
K2 będzie pracować dla Flying Tiger Copenhagen media-internet

K2 będzie pracować dla Flying Tiger Copenhagen

Poprowadzi działania na Facebooku i Instagramie dla tej sieci sklepów.

Czytaj więcej
Marketing, jaki znamy, umrze marketing

Marketing, jaki znamy, umrze

Pieniądze płyną dziś do Facebooka i Google. Wiąże się z tym zanik idei kreacji - mówi Martin Lindstrom, specjalista brandingu, wizjoner, futurolog i autor poczytnych książek o marketingu.

Czytaj więcej