ilość wyników: 141
Artur Kurasiński o książce Sarah Frier “Instagram. Bez filtra. Historia od środka".
Czytaj więcej- Facebook i Instagram to dzisiaj jedne z najlepszych i kluczowych kanałów sprzedaży online. Optymalizacja i skalowanie sprzedaży to jednak wielkie wyzwanie przy rosnącej konkurencji - pisze Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory
Czytaj więcejSocial media nie tylko zdemokratyzowały dostęp do wiedzy, ale również skróciły dystans pomiędzy ekspertami a odbiorcami. A to jest kluczem do zbudowania relacji i zdobycia tego najcenniejszego - zaufania - pisze Joanna Lebioda, content manager w Buzzgrow (Grupa PZL).
Czytaj więcejMożliwa zmiana wiąże się z planami budowy Metaverse - nowego "oczka w głowie" Marka Zuckerberga.
Czytaj więcejSwoimi spostrzeżeniami dzielą się Yaroslav Protsiv, EMEA Client Business Partner w firmie badawczej Nielsen i Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Partner w Facebooku. Przeczytasz tylko w MMPOnline.
Czytaj więcej- Natomiast jest to kolejny argument, że należy mieć dywersyfikację źródeł zasięgu i ruchu - mówi Michał Bednarczyk, media manager w ContentHouse.
Czytaj więcejPrzez ok. 6 godzin w poniedziałek główna strona Facebooka nie ładowała się w ogóle, Instagram i WhatsApp były dostępne, ale nie można było załadować nowych treści ani wysłać wiadomości.
Czytaj więcejPracowała w Facebooku jako product manager, a jej tożsamość została ujawniona w niedzielnym programie CNN "60 Minutes".
Czytaj więcejWięcej niż co czwarty Polak dokonał już zakupu w mediach społecznościowych, a 44% chce robić to częściej.
Czytaj więcejW raporcie o pokoleniu osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 r. mówią jego przedstawiciele angażujący się w działania prospołeczne i proekologiczne na Facebooku i Instagramie.
Czytaj więcej