Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 107
Kamil Glik twarzą kampanii społecznej "Nie oczerniaj górnika" reklama

W działania Jastrzębskiej Spółki Węglowej przeciwko dyskryminacji i hejtowi włączają się artyści, sportowcy i naukowcy.

Czytaj więcej
Wybieramy urlop w kraju, agroturystyka rośnie w siłę marketing

Aż 84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji Google w ostatnim miesiącu dotyczyło lokalizacji w Polsce. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie pobytami w gospodarstwach agroturystycznych. Samorządy mogą do promocji krajowych urlopów wykorzystać influencerów na Instagramie.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" z dwoma Ołówkami D&AD 2020 [wideo] reklama

Projekt otrzymał Żółty Ołówek w kategorii Media (prasa i outdoor) i Drewniany w kategorii Integrated.

Czytaj więcej
Asystent głosowy w służbie grywalizacji i zaangażowania techno

Pomimo wielu sceptycznych głosów, po pierwszym kontakcie z usługą zainteresowali się nią marketerzy i agencje. Czy jest w niej potencjał, który uzasadniałby dodatkowe inwestycje w jej wykorzystanie?

Czytaj więcej
Karty podarunkowe dla firm dostępne na Instagramie media-internet

To kolejne z narzędzi pomyślanych jako wsparcie dla małych i średnich firm borykających się ze skutkami pandemii COVID-19.

Czytaj więcej
Jak dostosować pomiar wyników reklamowych podczas pandemii - 4 wskazówki opinie

W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości trudno jest przewidzieć skutki naszych decyzji. Gabriel Matwiejczyk, marketing science partner CEE w Facebooku, podsuwa kilka wskazówek, które ułatwią analizę wyników działań reklamowych.

Czytaj więcej
"Ostatni Twój Weekend" z grand prix i 4 złotami Andy Awards reklama

- Od samego początku wiedzieliśmy, że robimy coś wyjątkowego. - mówi Maciej Kozina, associate creative director w VMLY&R New York, współtwórca projektu.

Czytaj więcej
Facebook otwiera Pokoje na Messengerze [wideo] media-internet

Nowe narzędzie Messenger Rooms umożliwia grupowe rozmowy wideo, do których można dołączyć w ich trakcie.

Czytaj więcej
Jak zmieniają się branże e-commerce i retail oraz czego można się od nich nauczyć w czasie kryzysu? opinie

Nowe nawyki i wygoda z tym związana spowodują, że nic nie będzie już takie samo - przewiduje Agnieszka Chabrzyk, country director Poland w Business Factory.

Czytaj więcej
Instagram z pomocą małym restauracjom marketing

W Polsce użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać z dwóch funkcji: Action Button na swoim profilu i naklejki ułatwiającej składanie zamówień w Stories.

Czytaj więcej