Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 79

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu marketing

DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu

Podczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.

Czytaj więcej
Kilka refleksji po festiwalu Cannes Lions 2019 reklama

Kilka refleksji po festiwalu Cannes Lions 2019

Festiwal Cannes Lions nigdy jeszcze nie był tak ważnym wydarzeniem dla branży, jak w tym roku - uważa Nicola Mendelsohn, wiceprezes Facebooka na Europę, Afrykę i Bliski Wschód.

Czytaj więcej
Social media: nowa nadzieja media-internet

Social media: nowa nadzieja

Idzie nowe. Facebook wkracza na pole kryptowaluty, Google ponownie będzie próbował swoich sił jako gracz społecznościowy, z kolei TikTok otwiera się na reklamodawców, wprowadzając formaty dla klientów i agencji.

Czytaj więcej
Facebook wydał przewodnik kulinarny po Krakowie marketing

Facebook wydał przewodnik kulinarny po Krakowie

To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym facebookowe grupy dzielą się swoją wiedzą poza platformą, w tradycyjnej formie książkowego przewodnika.

Czytaj więcej
Marka na granicy rzeczywistości marketing

Marka na granicy rzeczywistości

Smartfon to dziś znacznie więcej niż najbliższe nam urządzenie, z którym spędzamy ogromną ilość czasu. To osobiste centrum multimedialne - platforma rozrywkowa, która towarzyszy nam przez całą dobę, a także kanał łączności z rodziną, przyjaciółmi oraz całym światem.

Czytaj więcej
Bliżej klientów dzięki relacjom [wideo] media-internet

Bliżej klientów dzięki relacjom [wideo]

Relacji na Facebooku i Instagramie używają już nie tylko użytkownicy i influencerzy - w ciągu ostatnich miesięcy stały się doskonałym narzędziem komunikacji również dla firm.

Czytaj więcej
Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo] media-internet

Zaktywizuj społeczność dzięki transmisjom na żywo [wideo]

Transmisje na żywo pomagają markom tworzyć wyjątkowo autentyczny przekaz oraz nawiązywać bezpośredni kontakt z fanami i klientami. Dają widzom poczucie uczestnictwa oraz możliwość zobaczenia rzeczy i wydarzeń, które w normalnych okolicznościach byłyby dla nich niedostępne.

Czytaj więcej
Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra marketing

Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra

Informacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.

Czytaj więcej
Interaktywne formaty: zobacz, usłysz, dotknij [wideo] reklama

Interaktywne formaty: zobacz, usłysz, dotknij [wideo]

Kreatywne reklamy na smartfonie mogą być czymś więcej niż tylko ruchomymi obrazkami. Nowatorskie i interaktywne formaty mają szansę łatwiej zwrócić uwagę konsumenta, a co za tym idzie - zaangażować go w opowiadaną przez nas historię i jej treść.

Czytaj więcej