Wyniki wyszukiwania dla tagu - facebook
ilość wyników: 140
Jak automatyzacja działań reklamowych online wpływa na sprzedaż? marketing

- Facebook i Instagram to dzisiaj jedne z najlepszych i kluczowych kanałów sprzedaży online. Optymalizacja i skalowanie sprzedaży to jednak wielkie wyzwanie przy rosnącej konkurencji - pisze Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory

Czytaj więcej
Eksperci z Instagrama, czyli komu ufają Polacy i jak mogą to wykorzystać marki  (case study) marketing

Social media nie tylko zdemokratyzowały dostęp do wiedzy, ale również skróciły dystans pomiędzy ekspertami a odbiorcami. A to jest kluczem do zbudowania relacji i zdobycia tego najcenniejszego - zaufania - pisze Joanna Lebioda, content manager w Buzzgrow (Grupa PZL).

Czytaj więcej
Facebook planuje zmienić nazwę media-internet

Możliwa zmiana wiąże się z planami budowy Metaverse - nowego "oczka w głowie" Marka Zuckerberga.

Czytaj więcej
Co zmienić w strategii medialnej, gdy zmieniają się zachowania konsumentów? media-internet

Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Yaroslav Protsiv, EMEA Client Business Partner w firmie badawczej Nielsen i Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Partner w Facebooku. Przeczytasz tylko w MMPOnline.

Czytaj więcej
Awaria Facebooka nie wpływa na zaufanie reklamodawców media-internet

- Natomiast jest to kolejny argument, że należy mieć dywersyfikację źródeł zasięgu i ruchu - mówi Michał Bednarczyk, media manager w ContentHouse.

Czytaj więcej
Facebook, Instagram i WhatsApp z poważną awarią media-internet

Przez ok. 6 godzin w poniedziałek główna strona Facebooka nie ładowała się w ogóle, Instagram i WhatsApp były dostępne, ale nie można było załadować nowych treści ani wysłać wiadomości.

Czytaj więcej
Frances Haugen ujawnia się jako sygnalistka oskarżająca Facebooka media-internet

Pracowała w Facebooku jako product manager, a jej tożsamość została ujawniona w niedzielnym programie CNN "60 Minutes".

Czytaj więcej
Fundacja Kobiety e-biznesu z raportem o sile social i live commerce media-internet

Więcej niż co czwarty Polak dokonał już zakupu w mediach społecznościowych, a 44% chce robić to częściej.

Czytaj więcej
Facebook z raportem "Meet the Future" o pokoleniu Z media-internet

W raporcie o pokoleniu osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 r. mówią jego przedstawiciele angażujący się w działania prospołeczne i proekologiczne na Facebooku i Instagramie.

Czytaj więcej
Kampania Przeciw Homofobii i Facebook z akcją "Na wyciągnięcie ręki" reklama

Główną ideą jest udzielenie wsparcia młodym osobom LGBT+ i wskazanie, gdzie mogą szukać pomocy specjalistycznej, którą oferują organizacje społeczne, oraz tej od rówieśników w grupach na Facebooku.

Czytaj więcej