ilość wyników: 18
Problem wykluczenia menstruacyjnego dotyka w Polsce aż 4% kobiet, których nie stać na zakup podstawowych środków higienicznych.
Czytaj więcejAgencja, jak mówią jej założyciciele, powstała z potrzeby znalezienia pomostu pomiędzy kreacją i PR-em, ale również między markami, twórcami i ich publicznością.
Czytaj więcejBędzie kierował wraz z Bodo Kaniewskim (head of arts) działem kreacji.
Czytaj więcejZakres działań agencji to obsługa mediów społecznościowych marki oraz Męskiego Grania.
Czytaj więcejWcześniej pracowali w Feeders Agency.
Czytaj więcejOceniają: Bartosz Gomółka - szef strategii BBDO i Igor Zajda - co-founder / strategist, Agencja Przestrzeń.
Czytaj więcejZa strategię i koncepcję odpowiada agencja Feeders Agency.
Czytaj więcejSpot oceniają Anna Gruszka i Filip Śliwa.
Czytaj więcejWideo dla marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów, znalazło się na czele zestawienia YouTube Ads Leaderboard za listopad 2020 r.
Czytaj więcejReprezentują Feeders Agency.
Czytaj więcej