ilość wyników: 16
W siedmioczęściowej serii na Instagramie, gdzie ma prawie 300 tys. obserwujących, Nonna Pia pokazuje z kuchni swojego domu w New Jersey, jak tworzyć włoskie desery świąteczne.
Czytaj więcejTak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za marzec br. Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.
Czytaj więcejStartuje kampania "Przerwa na wspólne czytanie".
Czytaj więcejZa całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech.
Czytaj więcejProducent makaronów i sosów Barilla zamierza wytoczyć działa przeciw innej włoskiej firmie rodzinnej - Ferrero.
Czytaj więcejStartuje program Family Karta.
Czytaj więcejNajwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.
Czytaj więcejZmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.
Czytaj więcejWłoski producent słodyczy i brytyjsko-holenderski koncern FMCG wspólnie wprowadzają na rynek lody pod marka Kinder.
Czytaj więcej