Wyniki wyszukiwania dla tagu - fifa
ilość wyników: 8
Kibice są najważniejsi [wideo] marketing

O profesjonalizacji rozgrywek, poziomie sportowym, sponsorach, prawach telewizyjnych i e-sporcie mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasa SA.

Czytaj więcej
Gaming to nie jest hermetyczne doświadczenie marketing

W cyklu "Tylko w MMPOnline" o tym, że gaming nie jest wyłącznie domeną nastolatków, a przy tym przenika się z różnymi obszarami rozrywki, rozmawiamy z Kamilem Szczęsnym, szefem Działu Handlowego - Akcesoria w RTV EURO AGD.

Czytaj więcej
Gaming jak TV i jak social media marketing

Tak jak ja umawiałem się kiedyś z kolegami po szkole na piłkę na podwórku, tak teraz dzieciaki umawiają się na Fortnite’a. I faktycznie spotkanie, interakcja przebiega w grze z pominięciem social mediów czy typowych komunikatorów jak Messenger - mówi Piotr Bombol, CEO agencji Gameset.

Czytaj więcej
Ekstraklasa uruchamia ligowe rozgrywki e-sportowe marketing

Rozgrywki w fazie ligowej i wielki finał będą transmitowane przez Polsat Games.

Czytaj więcej
Warka już gotowa na mundial [wideo] reklama

Rusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.

Czytaj więcej
Marketing przy piłce - kto robi to dobrze? opinie

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.

Czytaj więcej
Partnerstwa marek przy premierach gier opinie

- Twoja marka nie musi pojawić się w samej produkcji, by wykorzystać jej marketingowy potencjał. - piszą Piotr Bombol - założyciel i strategy director, Łukasz Turkowski - założyciel i media director w Gameset.

Czytaj więcej
Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier opinie

Gry komputerowe stały się bardzo istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest już na tyle silna i ma tak dużą siłę nabywczą, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania.

Czytaj więcej