ilość wyników: 11
W dniach, gdy miliony Polaków, a miliardy widzów na świecie, rozgrzewają mundialowe emocje, przypominamy nieco danych liczbowych związanych z piłkarskimi mistrzostwami w Katarze.
Czytaj więcejWielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?
Czytaj więcejSzybsza decyzja o przełożeniu igrzysk na lato 2021 definitywnie rozwiązałaby sytuację i pozwoliła na wyjście MKOl-owi z twarzą. Ale na nią musieliśmy poczekać przynajmniej o kilka tygodni za długo - pisze Katarzyna Kochaniak, partner zarządzający w agencji Arskom.
Czytaj więcejMecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.
Czytaj więcejAmerykański zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya "Three Little Birds".
Czytaj więcejWśród marek zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos.
Czytaj więcejJak zapewnia organizacja płatnicza, wspólnie pomogą kibicom, by nie przeoczyli niczego ważnego podczas MŚ w Rosji.
Czytaj więcejMaleje różnica w liczbie kart płatniczych obsługiwanych przez dwóch głównych operatorów.
Czytaj więcejGłównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.
Czytaj więcejObejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.
Czytaj więcej