ilość wyników: 16
Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejSpotom telewizyjnym towarzyszy kampania w prasie, internecie i oddziałach banku.
Czytaj więcejGłówną ideą jest udzielenie wsparcia młodym osobom LGBT+ i wskazanie, gdzie mogą szukać pomocy specjalistycznej, którą oferują organizacje społeczne, oraz tej od rówieśników w grupach na Facebooku.
Czytaj więcejTo kolejna realizacja agencji Change i Spark Foundry dla tej marki.
Czytaj więcejAgencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.
Czytaj więcejW kampanii pod hasłem "Jak świętować, to tylko z Pepsi!" niebieskie elfy celebrują małe przyjemności.
Czytaj więcejDział Digital w jednym z wiodących studiów produkcyjnych w Polsce właśnie obchodzi drugie urodziny.
Czytaj więcejW kampanii marki po raz kolejny występuje raper MC Slik.
Czytaj więcejZa "Oh My Gold" odpowiadają Grey Group, Film Produkcja i MediaCom Polska.
Czytaj więcejING Bank kontynuuje rozpoczętą w ub.r. kampanię "Dobry Głos dla firm".
Czytaj więcej