ilość wyników: 19
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków.
Czytaj więcejTo pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek - obejmująca silną kampanię digital i telewizję.
Czytaj więcejKampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejSpotom telewizyjnym towarzyszy kampania w prasie, internecie i oddziałach banku.
Czytaj więcejGłówną ideą jest udzielenie wsparcia młodym osobom LGBT+ i wskazanie, gdzie mogą szukać pomocy specjalistycznej, którą oferują organizacje społeczne, oraz tej od rówieśników w grupach na Facebooku.
Czytaj więcejTo kolejna realizacja agencji Change i Spark Foundry dla tej marki.
Czytaj więcejAgencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.
Czytaj więcejW kampanii pod hasłem "Jak świętować, to tylko z Pepsi!" niebieskie elfy celebrują małe przyjemności.
Czytaj więcejDział Digital w jednym z wiodących studiów produkcyjnych w Polsce właśnie obchodzi drugie urodziny.
Czytaj więcej