Wyniki wyszukiwania dla tagu - focus-media-group
ilość wyników: 14
Cyfrowa transformacja: nowy trend czy nowa rzeczywistość? PROMOCJA

To zmiana o 180 stopni, która z odpowiednim partnerem wcale nie musi być ani trudna, ani bardzo kosztowna - przekonuje Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation & Imagine Nation.

Czytaj więcej
Od e-eventu do brandcastingu marketing

Event - przeniesiony w dobie pandemii do digitalu - sięga po inne niż dotąd formaty, rozwiązania i narzędzia. Za ich sprawą marka staje przed ogromną szansą: może stać się brandcasterem. Co to oznacza?

Czytaj więcej
Tomasz Magalski business development directorem w Focus Media Group i Imagine Nation marketing

Do zespołu dołączyła także Magdalena Kozicka, obejmując stanowisko new business managera.

Czytaj więcej
Lockdown zmienił konsumenta, zmienił branżę reklama

O kreacji w BTL, digitalizacji agencji, e-commerce i skutkach pandemii rozmawiamy z Piotrem Zawałło, dyrektorem kreatywnym Focus Media Group i Michałem Korczakiem, dyrektorem zarządzającym Focus Media Group.

Czytaj więcej
Joanna Gerlee przewodniczącą jury konkursu Kreatura reklama

Prace można zgłaszać do 15 października.

Czytaj więcej
Imagine Nation łączy się z Focus Event marketing

Nową agencją zarządzać będą dotychczasowi szefowie obu firm.

Czytaj więcej
Focus Media Group wzmacnia dział strategii PROMOCJA

Do działu strategii Focus Media Group dołączył Szymon Nessel w roli Senior Strategic Consultanta. Michał Korczak awansował na stanowisko Deputy Strategy Directora.

Czytaj więcej
Agencja BARDZO rozwija biznes PROMOCJA

Marcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec rusza z ogólnopolskim wsparciem marki Leżajsk reklama

Przed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.

Czytaj więcej
Content, żebyś mógł być kontent opinie

Nie będę tu pisał o tym, że treści powinny być dopasowane do odbiorcy, bo to tak, jakbym pisał, żeby nie karmić kota ołowiem. Modne słowa reklama natywna i branded content to żadna nowość - pisze Maciej Braksal z Focus Media Group

Czytaj więcej