Wyniki wyszukiwania dla tagu - focus-media-group
ilość wyników: 9

Imagine Nation łączy się z Focus Event marketing

Imagine Nation łączy się z Focus Event

Nową agencją zarządzać będą dotychczasowi szefowie obu firm.

Czytaj więcej
Focus Media Group wzmacnia dział strategii PROMOCJA

Focus Media Group wzmacnia dział strategii

Do działu strategii Focus Media Group dołączył Szymon Nessel w roli Senior Strategic Consultanta. Michał Korczak awansował na stanowisko Deputy Strategy Directora.

Czytaj więcej
Agencja BARDZO rozwija biznes PROMOCJA

Agencja BARDZO rozwija biznes

Marcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Czytaj więcej
Grupa Żywiec rusza z ogólnopolskim wsparciem marki Leżajsk reklama

Grupa Żywiec rusza z ogólnopolskim wsparciem marki Leżajsk

Przed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.

Czytaj więcej
Content, żebyś mógł być kontent opinie

Content, żebyś mógł być kontent

Nie będę tu pisał o tym, że treści powinny być dopasowane do odbiorcy, bo to tak, jakbym pisał, żeby nie karmić kota ołowiem. Modne słowa reklama natywna i branded content to żadna nowość - pisze Maciej Braksal z Focus Media Group

Czytaj więcej
Nagrody Golden Arrow rozdane imprezownia

Nagrody Golden Arrow rozdane

Warszawski Klub Capitol był ponownie miejscem spotkania branży i świetnej zabawy.

Czytaj więcej
Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow reklama

Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow

Poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.

Czytaj więcej
161. urodziny Jacka imprezownia

161. urodziny Jacka

Z okazji 161. urodzin marki Jack Daniel’s przygotowano cykl imprez promujących.

Czytaj więcej
Czas na zakupy reklama

Czas na zakupy

Agencje sieciowe częściej wybierają akwizycję jako szybki i pewny sposób na rozwój. Największym zainteresowaniem cieszą się agencje interaktywne. Na zakupach są m.in. JWT, Grupa Ogilvy i Young & Rubicam.

Czytaj więcej