ilość wyników: 14
To zmiana o 180 stopni, która z odpowiednim partnerem wcale nie musi być ani trudna, ani bardzo kosztowna - przekonuje Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation & Imagine Nation.
Czytaj więcejEvent - przeniesiony w dobie pandemii do digitalu - sięga po inne niż dotąd formaty, rozwiązania i narzędzia. Za ich sprawą marka staje przed ogromną szansą: może stać się brandcasterem. Co to oznacza?
Czytaj więcejDo zespołu dołączyła także Magdalena Kozicka, obejmując stanowisko new business managera.
Czytaj więcejO kreacji w BTL, digitalizacji agencji, e-commerce i skutkach pandemii rozmawiamy z Piotrem Zawałło, dyrektorem kreatywnym Focus Media Group i Michałem Korczakiem, dyrektorem zarządzającym Focus Media Group.
Czytaj więcejPrace można zgłaszać do 15 października.
Czytaj więcejNową agencją zarządzać będą dotychczasowi szefowie obu firm.
Czytaj więcejDo działu strategii Focus Media Group dołączył Szymon Nessel w roli Senior Strategic Consultanta. Michał Korczak awansował na stanowisko Deputy Strategy Directora.
Czytaj więcejMarcin Kalinowski stanął na czele nowo utworzonego działu Business Development w agencji BARDZO, gdzie odpowiada także za strategię komunikacji. Do jego zadań należą m.in. rozwijanie i budowanie nowych struktur BARDZO oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Czytaj więcejPrzed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.
Czytaj więcejNie będę tu pisał o tym, że treści powinny być dopasowane do odbiorcy, bo to tak, jakbym pisał, żeby nie karmić kota ołowiem. Modne słowa reklama natywna i branded content to żadna nowość - pisze Maciej Braksal z Focus Media Group
Czytaj więcej