ilość wyników: 13
Działania sprzedażowe połączone są ze wspólną kampanią marketingową pod hasłem "Pit stop challenge".
Czytaj więcejNowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?
Czytaj więcej- Zaangażowanie w Formułę 1 i współpracę z Kubicą traktujemy jako inwestycję - przekonuje wiceprezes ds. marketingu.
Czytaj więcejGrupa NENT i Formuła 1 podpisały na wyłączność umowę dotyczącą transmisji w Polsce. Trzyletnia umowa zacznie obowiązywać w 2023 r. Ale platforma Viaplay wystartuje w Polsce już w sierpniu br.
Czytaj więcejFirmy chętne do jej przeprowadzenia mogą się zgłaszać do 22 lutego.
Czytaj więcejDłuższa gwarancja i nowa komunikacja to filary nowej strategii marki.
Czytaj więcejKoncern nadal wiąże się też reklamowo z Robertem Kubicą.
Czytaj więcejKampanię w telewizji, radiu, prasie, internecie i OOH przygotowała agencja Grey.
Czytaj więcejW kampanii prowadzonej w telewizji i internecie koncern chwali się, że współpracuje z ponad 170 polskimi firmami. W trasę po kraju ruszy specjalna 21-metrowa ciężarówka.
Czytaj więcejChce m.in. wzmocnić rozpoznawalność marki w związku z Formułą 1.
Czytaj więcej