ilość wyników: 9
Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje VMLY&R i InStreamly.
Czytaj więcejGarstka marek odkryła już wcześniej potencjał gamingu i grywalizacji w komunikacji marketingowej Dla innych globalny peak rozrywki online podczas pandemii był momentem inicjacji - pisze Piotr Bombol, managing partner agencji Gameset.
Czytaj więcejTo dalszy ciąg sporu producenta "Fortnite" z Apple i Google o opłaty za udostępnianie gry w App Store i Google Play.
Czytaj więcejNa rynku pojawiła się firma Space Cat Industries, która ma specjalizować się w działaniach reklamowych na TikToku. O jej planach rozmawiamy z CEO, Maciejem Skrzypczakiem.
Czytaj więcejW cyklu "Tylko w MMPOnline" o tym, że gaming nie jest wyłącznie domeną nastolatków, a przy tym przenika się z różnymi obszarami rozrywki, rozmawiamy z Kamilem Szczęsnym, szefem Działu Handlowego - Akcesoria w RTV EURO AGD.
Czytaj więcejTak jak ja umawiałem się kiedyś z kolegami po szkole na piłkę na podwórku, tak teraz dzieciaki umawiają się na Fortnite’a. I faktycznie spotkanie, interakcja przebiega w grze z pominięciem social mediów czy typowych komunikatorów jak Messenger - mówi Piotr Bombol, CEO agencji Gameset.
Czytaj więcejW 2020 r. marki wydadzą globalnie 1,4 mld dolarów na reklamy i sponsoring w e-sporcie. Wartość rynku e-sportowego w Polsce stale rośnie. Żaden marketer nie może już deklarować, że nie interesuje się gamingiem - pisze Anna Elwart, managing director Resolution.
Czytaj więcejOrange Polska chce wykorzystać popularność gry.
Czytaj więcejNa wydarzenie Fortnite zapraszają sieć Cinema City i Epic Games.
Czytaj więcej