ilość wyników: 12
Kawy dostępne są w ziarnach, jako kawa mielona oraz w kapsułkach.
Czytaj więcejProdukt pojawi się w sklepach jesienią.
Czytaj więcejFrisco Friends, nowy program e-supermarketu spożywczego, zastępuje dotychczasowy program Frisco Owocuje.
Czytaj więcejZmieniły się nie tylko potrzeby i oczekiwania użytkowników, lecz także sposób konsumpcji treści w mediach społecznościowych. Nie pozostaje nic innego, jak przystosować się do nowego środowiska. Wystarczy, że wykorzystasz trendy i wykonasz trzy proste kroki.
Czytaj więcejNiebawem produkty spożywcze brytyjskiego detalisty znajdą się w ofercie sklepu internetowego Frisco.pl.
Czytaj więcejLody Netflix & Chill’d będą równolegle wprowadzone w ponad 20 krajach, w tym również w Polsce, co dzieje się po raz pierwszy w historii marki.
Czytaj więcejTo jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży zakupów spożywczych online.
Czytaj więcejMarka dostępna jest już w sklepach internetowych, a jesienią trafić ma do szerszej dystrybucji.
Czytaj więcej- Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku zakupów online - przekonuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Czytaj więcejTomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.
Czytaj więcej