ilość wyników: 6
Wystąpią m.in. przedstawiciele takich firm jak: Allegro, Bolt, Frisco, Morele.net czy Meta.
Czytaj więcejTytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.
Czytaj więcejPrzejęcie rutynowych pytań przez głosowych wirtualnych asystentów stanowi największą wartość, jaką generujemy dla firm - ich pracownicy mogą wtedy skoncentrować się na rozwiązywaniu naprawdę skomplikowanych problemów - mówi Katarzyna Dorsey, założycielka i CEO Yosh.AI.
Czytaj więcejNiebawem produkty spożywcze brytyjskiego detalisty znajdą się w ofercie sklepu internetowego Frisco.pl.
Czytaj więcejNa rynku produktów FMCG niezmiennie króluje trend naturalny i prozdrowotny. Miniony rok przebiegał pod hasłem walki z plastikiem, zero waste i konieczności ograniczenia rozbuchanej konsumpcji.
Czytaj więcejE-commerce w branży FMCG już jest faktem, a wejście na rynek takiego giganta jak Tesco przyspieszy rozwój sektora - uważa Tomasz Waligóra, e-commerce director w Interactive Solutions, realizujący m.in. projekty e-commerce dla P&G.
Czytaj więcej