ilość wyników: 11
Tegoroczną odsłonę realizuje agencja H2O Creative.
Czytaj więcejJak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.
Czytaj więcejJedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich piosenkarek została twarzą marki Gellwe. Firma FoodCare w nowy rok wchodzi z przytupem i zapowiada, że kolejne miesiące przyniosą rewolucyjny powiew nowości.
Czytaj więcejMarka napoju z portfolio FoodCare wystartowała z nową komunikacją. Target produktu się nie zmienia, ale komunikacja zostaje wzmocniona. Dodatkowo marka od ubiegłego roku mocno zainwestowała w poszerzenie portfolio.
Czytaj więcejProducenci zwracają uwagę na znaczne wzrosty sprzedaży i potencjał rozwoju tego segmentu napojów.
Czytaj więcejKonflikt pomiędzy producentami Life i Frugo nabiera tempa. W dłuższej perspektywie może zaszkodzić każdej z marek.
Czytaj więcejMichał Nowosielski opuszcza stanowisko dyrektora kreatywnego Young & Rubicam Brands i diagnozuje sytuację polskiego biznesu reklamowego. Bez lukru.
Czytaj więcejWyniki sprzedażowe Frugo jak na razie pokazują, że decyzja o reaktywowaniu brandu przez FoodCare była słuszna.
Czytaj więcej