Wyniki wyszukiwania dla tagu - gameset
ilość wyników: 8

O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure marketing

O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure

Prezentujemy najciekawsze wątki z wystąpień praktyków i ekspertów, którzy spotkali się 10 lipca na stadionie Legii w Warszawie na 4. edycji konferencji Digital Adventure powered by Resolution.

Czytaj więcej
Pizza Hut sponsorem esportowej Ultraligi marketing

Pizza Hut sponsorem esportowej Ultraligi

To próba dostarcia z marką do nowej grupy klientów.

Czytaj więcej
Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker marketing

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

Czytaj więcej
Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&AD reklama

Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&AD

Ma szansę na nagrody w czterech kategoriach.

Czytaj więcej
Rusza badanie polskich fanów e-sportu marketing

Rusza badanie polskich fanów e-sportu

Raport ma być rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą w kwietniu.

Czytaj więcej
Maciej Skrzypczak prezesem Gameset marketing

Maciej Skrzypczak prezesem Gameset

Były dyrektor zarządzający Lubię To - Linked by Isobar rozpoczyna nowy etap w karierze.

Czytaj więcej
Partnerstwa marek przy premierach gier opinie

Partnerstwa marek przy premierach gier

- Twoja marka nie musi pojawić się w samej produkcji, by wykorzystać jej marketingowy potencjał. - piszą Piotr Bombol - założyciel i strategy director, Łukasz Turkowski - założyciel i media director w Gameset.

Czytaj więcej
Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier opinie

Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier

Gry komputerowe stały się bardzo istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest już na tyle silna i ma tak dużą siłę nabywczą, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania.

Czytaj więcej