Wyniki wyszukiwania dla tagu - gameset
ilość wyników: 32
W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube media-internet

Przy tej skali biznesu nie możemy sobie już pozwolić na trzymanie wszystkiego w Excelu - mówi w rozmowie z "MMP" Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube, obchodzącej właśnie 10-lecie agencji łączącej marki z twórcami internetowymi.

Czytaj więcej
LTTM: 68 milionów złotych dla influencerów marketing

Grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. Wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.

Czytaj więcej
Od gamingu do metaverse marketing

O jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).

Czytaj więcej
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022 media-internet

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM marketing

Założyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.

Czytaj więcej
Cezary Sokół i Michał Kisiel awansowali w Gamesecie marketing

Ponadto do zespołu sales & strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął stanowisko sales managera.

Czytaj więcej
Cezary Pazura promuje grę Match Masters [wideo] reklama

Działania przygotowały agencje: Gameset, True Motion Pictures GmbH i Freundschaft.

Czytaj więcej
Karolina Kisły z awansem na head of strategy w Gamesecie marketing

Do Gamesetu dołączyła w 2019 r., gdzie pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist.

Czytaj więcej
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
17 mln Polaków gra w gry, a prawie 11 mln ogląda treści gamingowe marketing

Gaming jest masowym trendem konsumenckim, który musi w końcu zostać dostrzeżony i wykorzystany przez marki - podkreśla Piotr Bombol, chief strategy officer Gamesetu.

Czytaj więcej