ilość wyników: 8
- L’Oréal od ponad dekady realizuje strategię zrównoważonego rozwoju. Kierunek transformacji dotyczy całej firmy, ale dziś flagową marką jest Garnier, w ramach której część zobowiązań jest już wdrożona - mówi Katarzyna Chaber-Osińska, sustaintabiliy director, L’Oréal Polska i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejTo kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier.
Czytaj więcejPojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.
Czytaj więcejStudio poszerza kompetencje o produkcję sesji zdjęciowych.
Czytaj więcejMarka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.
Czytaj więcejOd kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.
Czytaj więcejWolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?
Czytaj więcejPrezentujemy zdjęcia z imprezy "Poradnika Domowego" w Zamku Królewskim.
Czytaj więcej