ilość wyników: 12
Partnerem głównym tej edycji konkursu jest Skoda.
Czytaj więcej63-osobowe jury z 28 krajów przyznało nominacje trzem agencjom z Polski.
Czytaj więcejJeszcze kilka lat temu temat wydawał się daleką abstrakcją. Jednak coraz skuteczniej przebija się do mainstreamu. Jest to również zasługa licznych kampanii marketingowych - o projekcie "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" rozmawiamy z jego twórcami.
Czytaj więcejMa szansę na nagrodę w kategorii "Best Work for Good".
Czytaj więcejZnani aktorzy biją na alarm w nowym słuchowisku przygotowanym we współpracy z agencją McCannWorldgroup oraz Mastercard Polska.
Czytaj więcejNa konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.
Czytaj więcejNajwięcej zgłoszeń pochodziło z Niemiec, Francji i Stanów Zjednoczonych.
Czytaj więcejTo nowa nagroda przyznawana przez D&AD i "Advertising Week".
Czytaj więcejTo pierwsza w historii festiwalu nagroda dla polskiej agencji.
Czytaj więcejPośród 250 uczestniczek znalazły się kobiety ze świata mediów i marketingu.
Czytaj więcej