ilość wyników: 93
Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory, awansowała na zastępcę dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Nowe zadanie wyznaczono Annie Fidos, do zespołu po dłuższej nieobecności dołączyła Paulina Rydzek, a nową osobą w dziale komunikacji jest Bożena Josypenko.
Czytaj więcejPrzede wszystkim reklamowych, bo obronił się jedynie internet.
Czytaj więcejW pierwszym odcinku reportaż Grzegorza Szymanika "Imperium dusz, czyli jak zostałem spiskowcem" przeczyta Bartosz Bielenia.
Czytaj więcejJest pierwszą kobietą kierującą Leading European Newspaper Alliance. Zastąpiła Oliviera De Raeymaekera, CEO "Le Soir" (Belgia), który zakończył swoją dwuletnią kadencję,
Czytaj więcejKonsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski niż udostępnianie treści za darmo - mówi Waldemar Izdebski, prezes PBC.
Czytaj więcejW akcji biorą udział m.in. stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe.
Czytaj więcejO słabnącym znaczeniu telewizji linearnej i o tym, co zmieniająca się konsumpcja treści wideo oznacza dla reklamodawców pisze Rafał Klara, media strategy director, Dentsu.
Czytaj więcejFelietony autora "Króla" od 18 stycznia co dwa tygodnie będą ukazywać się w poniedziałek na łamach magazynu reporterów "Gazety Wyborczej" oraz w serwisie Wyborcza.pl.
Czytaj więcejKoncern medialny zapowiada, że nadal będzie się starał o przejęcie Eurozetu.
Czytaj więcejAutor makiety "Gazety Wyborczej"Jacek Utko zdobył też nagrodę za projekt holenderskiej gazety regionalnej "Het Parool". To już jego czwarta nagroda w tym konkursie.
Czytaj więcej