Wyniki wyszukiwania dla tagu - gemius
ilość wyników: 53
Shopee miało 1,6-2 mld złotych obrotu marketing

Na wycofaniu się marketplace'u z Polski zyska głównie Allegro.

Czytaj więcej
Customer Experience 2023 - czego się spodziewać? we-love-data-so-let-s-date

Wiemy już, że budowanie pozytywnych doświadczeń klienta jest szczególnie ważne dla przyszłości marki. Czy równie oczywiste jest jak zadbać o to w praktyce? Jakie konkretne działania marketerzy powinni podjąć w 2023 r., by wykreować CX zgodny z oczekiwaniami konsumentów i nadchodzącymi trendami?

Czytaj więcej
Lucyna Koba w Nielsenie marketing

Przechodzi z RTB House.

Czytaj więcej
TikTok najbardziej angażującą aplikacją w Polsce media-internet

Polskie Badania Internetu i Gemius usprawniają pomiar widowni, a to przynosi niekiedy zaskakujące wyniki.

Czytaj więcej
Lucyna Koba dołączyła do zespołu RTB House marketing

W lipcu rozstała się z Gemiusem.

Czytaj więcej
Nielsen zmierzy oglądalność TV na smartfonach media-tv

Oprze się na danych Gemiusa. Wyniki pomiaru będą publikowane od 1 września br.

Czytaj więcej
Wavemaker: 16% to średnie obłożenie reklamami w serwisach VoD największych nadawców TV media-tv

Serwisy pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.

Czytaj więcej
Gigant nie próżnuje marketing

Podczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i debiutuje na warszawskiej giełdzie, Amazon - największy na świecie gracz w tej branży - konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne. Być może już w listopadzie ruszy sklep amazon.pl.

Czytaj więcej
Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo] media-inne

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.

Czytaj więcej
Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE media-inne

Odpowiada m.in. za proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji.

Czytaj więcej