Wyniki wyszukiwania dla tagu - gemius
ilość wyników: 37

Milion zamówień w Empik Marketplace media-internet

Milion zamówień w Empik Marketplace

Osiągnięcie tego progu zajęło trzy lata. Platforma skupia już ponad tysiąc dostawców zewnętrznych.

Czytaj więcej
Dziesięć nominacji dla polskich agencji w Mixx Awards Europe 2020 [wideo] reklama

Dziesięć nominacji dla polskich agencji w Mixx Awards Europe 2020 [wideo]

Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Simone Reitbauer z WarnerMedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020 marketing

Simone Reitbauer z WarnerMedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020

Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.

Czytaj więcej
Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki opinie

Czego uczą nas Greta Thunberg i amerykańskie piłkarki

Czy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.

Czytaj więcej
Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day marketing

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Czytaj więcej
Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal media-inne

Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

Szukanie Świętego Graala to piękna przygoda, ale jak to w legendach bywa, Graal na ogół pozostaje nieodnaleziony. Chciałbym odczarować mit o realnej możliwości stworzenia jednoźródłowego badania - mówi Marcin Gerc, managing director, Kantar Media Division.

Czytaj więcej
Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium media-tv

Telewizja jest ciągle najskuteczniejszym medium

Obecnie telewizja przeżywa odrodzenie po niczym nieuzasadnionej erozji widocznej w ostatnich latach. Nie tylko nie umiera, ale nadal jest bardzo skutecznym narzędziem komunikacji. Internet stwarza nowe możliwości reklamowe w epoce multiscreen - przekonuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Allegro i długo nic... media-internet

Allegro i długo nic...

...wynika z raportu Gemius dla E-commerce Polska

Czytaj więcej
IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV reklama

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

Czytaj więcej
Asystent głosowy po polsku! marketing

Asystent głosowy po polsku!

Urządzenie, nad którym pracuje Kogifi, zostanie zaprezentowane najprawdopodobniej już w lipcu.

Czytaj więcej