Wyniki wyszukiwania dla tagu - gemius
ilość wyników: 47
Wavemaker: 16% to średnie obłożenie reklamami w serwisach VoD największych nadawców TV media-tv

Serwisy pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.

Czytaj więcej
Gigant nie próżnuje marketing

Podczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i debiutuje na warszawskiej giełdzie, Amazon - największy na świecie gracz w tej branży - konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne. Być może już w listopadzie ruszy sklep amazon.pl.

Czytaj więcej
Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo] media-inne

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.

Czytaj więcej
Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE media-inne

Odpowiada m.in. za proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji.

Czytaj więcej
Trendy w e-commerce w pierwszym półroczu 2020 r. marketing

Największym wzrostem zainteresowania wśród kupujących, aż o 715%, cieszyły się internetowe sklepy spożywcze - wynika z analizy ExpertSender.

Czytaj więcej
73% internautów robi zakupy online według raportu "E-commerce w Polsce 2020" marketing

Z 8. edycji raportu przygotowanego przez Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej wynika też m.in., że aż 92% badanych w wieku 15-24 lat robi e-zakupy przez telefon.

Czytaj więcej
Na pandemii najwięcej zyskały Netflix i Player kultywator-branzowy

Największym przegranym okazał się VoD Onetu.

Czytaj więcej
Nieoczywiste sposoby na angażowanie użytkowników smartfonów techno

Jedną z przyczyn sukcesu wielu akcji jest zaskoczenie, pokazanie czegoś lub zmobilizowanie konsumentów do zachowań, które nie są oczywiste. Smartfon nadal daje tą możliwość, więc przyjrzyj się swojemu produktowi czy usłudze i temu, co je otacza - zachęca Rafał Knap z 180heartbeats + Jung v. Matt.

Czytaj więcej
Radosław Gołąb dołączył do zespołu AMS media-ooh

Poprzednio pracował w Gemius SA na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego.

Czytaj więcej
Mixx Awards Europe 2020: dziewięć nagród dla polskich agencji [wideo] reklama

Złoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra.

Czytaj więcej